Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

fredag 6 februari 2009

Kikar bara in...

... och talar om att vi fortfarande lever härute i skogen..

Har åkt på en sån där migränomgång, så att jag funderar på om det inte vore en välgärning att göra sig av med knoppen ...

Fast det kanske är lite väl drastiskt?!
Men jag är nog benägen att gå till överdrifter ibland, ha,ha...

Å andra sidan kan man ju tycka att den däringa jäkla migränen går liite till överdrift just nu... Två dygn med dunkande skalle och illamående och ved som ska in (gjorde jag igår under mycket pust och stånk och stön), blir nästan lite för bra... Eller illa, snarare...

Nu ska jag ta mig ut till pannan och mata den, sen ska djuren få sitt och jag ska få lov att återknyta bekantskapen med lille sängen... Och det ska banne mig bli jätteskönt!!!!!

Ha en jättefin helg, allihop! Och kramen till er!!!


10 kommentarer:

  1. Usch migrän kan verkligen få en helt urlakad i kroppen!

    Hoppas skiten ger med sig snart!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja minsann jag undrade var min -en av de bästa bloggvännerna- tagit vägen..! men då förstår jag, sänder dig en rejält värmande krya på dig kram!

    SvaraRadera
  3. Hejsan, tycker synd om dig och hoppas att värken ger med sig snart. Fin blogg du har!Vi har två katter, kanin, marsvin och fiskar och tycker att det är krävande nog...Ta väl hand om dig, kram Eva.

    SvaraRadera
  4. Hoppas du snart känner dej piggare...
    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Ville bara meddela att jag nu fortsätter att blogga på Wordpress istället!

    Min nya "adress" är http://chokladomjolkegott.wordpress.com/

    Jag har tagit med mej hela bloggen dit, och fortsätter där som vanligt (nästan i alla fall!).

    Kram, Jenny (-:

    SvaraRadera
  6. Tittar in och önskar dig en bra dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Usch då!! Hoppas du mår bättre snart ..Kram kram !=)

    SvaraRadera
  8. Hoppas din migränattac har gått över! Vad gulliga dina kissar är när de leker! Kramen!

    SvaraRadera
  9. Hallå!!!!
    Var ÄR du?
    Är allt ok????

    Kramis från "Söstra di"...

    SvaraRadera
  10. Tack, tack allihop för era kommentarer...

    Är inte helt däckad än; har mina någorlunda huvudvärksfria stunder, men det är jobbigt att sitta framför skärmen, så det blir hundpromenader istället :-)...

    Men jag ska försöka göra ett nytt inlägg framåt kvällen...

    Mitt i allt "eländes elände" är det skönt att ni finns därute!
    Misstänker att det finns en hel del att läsa ifatt ;-)!

    Men - ont krut, och så vidare ;-)!

    Kramen till er!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!