Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

söndag 15 februari 2009

Vi FIRAR...


Uffe Hund som fyller 7 år idag!!!





(Undras varför jag får en känsla av att mina stackars fossingar är i farozonen?
)

Föreslår snabbt
min födelsedagshund levergodisar och...


några andra runda små godisbitar istället!
Fötter är bra att ha! Särskilt när man ska gå hundpromenader...
Och den förklaringen köpte Uffe omedelbums!


Och vilket väder han har "beställt" på sin egna dag! Solen skiner och det är KALLT. Kollade termometern innan vi tog morgonrundan och den stod på -12 grader. Men det är hög och klar luft, så det känns inte så farligt kallt ändå...

Nu ska bara pannan få lite mer att tugga på och så hoppas jag att värmen har stigit något i badrummet så att jag kan bli färdig med morgonbestyren.
Sen ska vi UT i solen, mina hundherrar och jag!

I övrigt får väl Uffe bestämma agendan! Det ÄR ju hans dag idag!!!

3 kommentarer:

  1. Stort Grattis till Uffe önska Mia o Jazper. Hoppas din dag blev fylld med härlig mat o härlig promenad. Kram på både Uffe o matte.

    SvaraRadera
  2. Mia; Vi bugar och tackar! Och nog har vi varit ute i omgångar! Vilket väder det har varit!!! Helt underbart!

    Och krm tillbaka!

    SvaraRadera
  3. Kraaaam ska det ju vara förstås!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!