Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

fredag 8 maj 2009

I läsande läge..

... har jag hamnat efter golvtorkandet...
Ja, jag har städat färdigt det jag skulle ha gjort igår!
Så belöning var jag ju tvungen att få, tycker jag!
Det är ju inte så ofta jag gör vad jag föresätter mig... Även om viljan finns finns ju inte alltid orken.


Har börjat läsa om böckerna av en av mina favoritförfattare, Brian L Weiss.
Han är psykiatiker och har sysslat med regressionsterapi. Och jag tycker att det är så intressant. Och trösterikt på något sätt...
Dessutom trodde min mormor stenhårt på reinkranation och övertygade mig också. Måste ju tro på vad min älskade mormor sa...

I alla fall kan jag varmt rekommendera dessa böckerna till dom som är intresserade.
De titlar jag har är; Många liv, många mästare; Kärlek liv efter liv;
Tidigare livs läkande kraft; Budskap från mästarna och En själ - många liv.
Jättespännande fallbeskrivningar och, som sagt, trösterika!!!

Man behöver ju inte vara övertygad om att reinkranation finns för att läsa om det... Även om jag nu blev itutad detta av mormor :-)!
Men min mamma tyckte det var "blaj"!
Och mina barn tycker det är konstigt...
Tro i varannan generation, med andra ord Eyebrow...
Men det får väl vara gott nog!

Och visst är det en spännande tanke?

Ha en fin fredagkväll!
Big Hug

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!