Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 11 maj 2009

Nalle är nog...

...lite "måndagströtter" Hmm
Matten kliade sig lite i huvudknoppen och påpekade att "det där ser då inte så värst bekvämt ut..."


"Ok då! Bättre så här? Fast du ligger minsann på tvärsan i sängen ibland, du också! Så det så" ; menar lille Nalle

**********************************
Har varit på biblioteket och bytt ut lite böcker. Fortsatte till Timmele för att handla. Typiskt nog var det vägarbete, ny beläggning skulle på, så det var köer.
I och för sig har jag ju ingen brådska, men man blir ändå lite stressad av sånt.
Men jag kostade på mig ett "smile" åt den stackars trafikvakten. Och fick ett glatt leende tillbaka av den unga damen!
Och sånt lever man på en stund Sunshine!!!

Ha en alldeles förträfflig veckostart!!!

Spread Happiness

6 kommentarer:

  1. Låter bra att du inte låter dig stressas! Dessutom är det ju kanonkul att man lyckas glädja nån - och att få ett leende tillbaka! Bra start på veckan var det!

    SvaraRadera
  2. Huga; Ja, visst är det!!! Bra start på veckan, alltså :-)...

    Hoppas att du får en finemang vecka!!!

    Kramen!!!

    SvaraRadera
  3. Vad läser du för spännande?

    SvaraRadera
  4. Snälla du, tack för kommentaren hos mig. Om jag inte var så feg och har någon sorts social fobi så skulle jag ringt dig,nu mailar jag snart istället.
    Trist att vi inte bor nära, då kunde vi fikat.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack för titten hos mig.
    *kikar runt lite*
    Vad fint du har här. :-)

    SvaraRadera
  6. ejmis; Ja du, säg vad jag INTE läser... Men det blir mycket deckare och romaner. Och såna där roliga böcker som dom av Karin Brunk Holmqvist. Den senaste var helt underbar! Man skrattar med tanterna, inte åt dom. Och att skriva så är en konst!!!
    Och så har jag ju mina "feel good"-favoriter, som dom av Brian L Weiss...

    He, he! Långt svar på kort fråga...

    Kramen!

    ****************************

    Bloggullet; Ibland är det synd att detta landet är så in i vassen avlångt... Men vi får väl "mail-fika" istället ;-)!

    Var rädd om dig!

    Kramen!

    *****************************

    Annika; Tack ska du ha! Gör säkert "återbesök" hos dig! En jättetrevlig och humoristisk blogg har du!

    Kram!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!