Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

söndag 31 maj 2009


Läs detta inlägg hos
Margus!

Har varit aningen "slarvig" med att läsa hos andra denna veckan... Skyller (inte särskilt glatt, men ändå) på granne K som envisas med att "överge" stackars mig härute i skogen...

Men inlägget hos Margus väcker en hel del tankar!
Hur har det kunnat bli så här???
Och varför accepterar f-kassans personal alla dessa märkliga regler och bestämmelser? Dom måste ju reagera, tycker man!

Faktum är ju att vem som helst kan bli långvarigt eller livslångt sjuk eller handikappad... Ingen är garanterad sin hälsa!
Något fler borde fundera lite på!
Tycker jag!!!





4 kommentarer:

  1. Så är det, jag håller med dig totalt. Även de som jobbar på FK kan ju råka ut för sina egna regler.

    Nu har din blogg trilskats ett tag, nu kom en lösenordsuppgift när jag gick in här.
    Min strular fortfarande.

    Ha det bra trots att grannarna flyttar iväg.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Bloggullet; Ja, och sån stress som dom som jobbar på Fk lever med lär det väl inte dröja länge innan det blir en eller annan som blir rejält sjuk...

    Har dykt upp lösenord här också... Men varifrån kommer eländet???

    Undrar om det är fler som har problem med sånt nu?

    Kramen!

    SvaraRadera
  3. Jag läste oxå det och det är bedrövligt!!

    Ingen är garanterad hälsa hela livet.
    Ohälsan kan slå till mot vem som helst när som helst!

    Ha det bra!
    kram!

    SvaraRadera
  4. Sickan; Visst är det så!
    Konstigt bara att just f-kassans personal lyckas bortse från faktum... Med tanke på hur många sjukdomshistorier dom får höra. Dom kanske "täpper till" öronen helt enkelt?!

    Kramen och ha det gott i poolen (avundsjuk??? jag??? nääädå!!! fingrar i kors allt vad jag orkar, ha, ha!)

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!