Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

lördag 9 maj 2009

Lite snopen...

...blev jag allt när jag kollade klockan imorse!
Jag, som inte brukar kunna sova om mornarna, utan vaknar så där vansinnigt tidigt (typ klockan halv sex eller så), slog upp mina blå (eller snarare melerade, enligt passet) klockan tio över sju!!!
Och inte har jag varit vaken så där många gånger inatt heller...

Tänk vad lite sömn kan göra på humöret!
Blev inte ens lite upprörd när Mjauritz kom inramlande med en alldeles död liten mus i truten Happy. Inte så att jag hoppade upp och klappade mina små händer precis, men jag hojtade inte heller...
Och det var ju till fördel för sonen, som fortfarande sover som en liten gris... Om nu grisar sover på något speciellt vis, tro?!

Idag kanske man kan tänka sig att göra något vettigt istället för att gå omkring och blänga på allt som borde göras...
Tanken är god!!!

Coffee Drinker
Och en kopp förmiddagskaffe är inte fel!
Även om man är relativt vaken, ha, ha!!!

6 kommentarer:

  1. Tack för titten inne hos mig. Vad söta hundar du har. Ja, jag hoppas att man snabbt får komma till läkaren och slippa gå så här med värken, det tar på humöret.
    Ha en skön helg.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  2. Britt; Önskar dig detsamma!
    Kram!/J

    SvaraRadera
  3. jag har nästan alltid med mig kameran! men ibkand tar batterierna slut...och då svär jag långa ramsor!
    Härligt glid du har i slafen!!
    Kramen!

    SvaraRadera
  4. Vivan; Det där glidlakanet är jag omåttligt förtjust i!!! Ibland är det inte så dumt med "handikapphjälpmedel" ändå!
    Tyckte det var lite knepigt först att JAG skulle behöva sånt, men jag är ju inte sämre än att jag kan ändra mig :-)!

    Ha en fin början på veckan!
    Kramen!

    SvaraRadera
  5. Skönt att kunna sova lite längre någongång,brukar också vakna väldigt tidigt på mornarna typ halvsex sex ibland ännu tidigare om katterna väcker mig.

    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Maria; Ja, katter och hundar är allt ena bra väckarklockor... Suck! Jag menar, OM man nu lyckas sova lite längre nån gång är det ju skönt om man inte blir väckt. Men å andra sidan skulle livet vara rätt pestigt utan dom små liven :-)!

    Kramen!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!