Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

söndag 3 maj 2009

Så har det gått en dag...

... i "ontets" tecken.
Uppenbarligen är det väderomslag på gång.
Som sonen uttryckte det; "Milda makter, morsan, du vaggar ju som en anka, ju".
Och det är ju alldeles sant, det!
Ser alldeles förskräckligt fram emot "säng-time" idag.
OK; inte så himla ovanligt kanske, men idag känns det liksom väldigt mycket att jag längtar efter att få gå och knyta mig och försöka sova bort lite "aj och oj".

Men det är säkert bättre imorgon... Hoppas jag! För jag hade planer på att åka och proviantera då. Och då är det ju rätt bra om "vagg-stilen" håller sig borta.
Det finns ju liksom lite mer folk inne i stan än här ute i skogen. Älgar och rävar bryr sig liksom inte ett dugg om vilken gångart man har. Dom vill nog bara vara ifred, dom också!
Och jag AVSKYR när folk tittar och tycker synd om eller undrar eller... Ja, ni fattar nog vad jag menar!

Har i alla fall gjort lite nytta idag och lagt runor och tolkat till Bloggullet, som vann min mycket lilla tävling jag hade på min andra blogg.
Attan, vad duktig jag kände mig när jag var klar Woohoo!!
Och så glömde jag att jag hade ont en stund också! Och det var jättebra, det!
Det är verkligen inte dumt det här med tarot och runor.
Man har nytta av det på många sätt, kan jag konstatera!

Så nu ska jag vagga iväg och fixa mig en kopp kvällste, och sedan ger jag blanka attan i hur mycket klockan är, för jag tänker peta i mig en liten extra värktablett och hoppas på att jag slocknar.
Så det så!!!

2 kommentarer:

  1. Stackars dig att behöva ha en sådan värk. Hoppas du mår bättre nu, ja alltså när du vaknat igen o läser detta svar, o att du fått en god natts sömn.
    Kram på dig från Mia.

    SvaraRadera
  2. Mia; godmorgon :-)!
    Och jo, än så länge känns det allt bra mycket bättre... Får väl ta det lilla lugna idag, så kanske det där provianterandet kan bli av framåt eftermiddagen. Är nog så illa tvungen, kunde jag konstatera när jag inventerade kylen nu imorse... Undras vem fasen som äter upp all mat här???

    Hoppas du får en fin början på veckan!

    Kramelikram!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!