Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

onsdag 17 februari 2010

Inte många knop, inte...


Har tittat på väderleksrapporten...
Rena rama rysaren...
Mer snö på väg...
Jag tror jag blir galen. Eller galnare än vanligt, snarare...



Och så har jag avbeställt en tid hos "käftis"...
Kan se fram emot att bli grävd i truten i juni istället. Nåt att se fram emot...
Inte ett dugg!

Och så är det dan efter handlandet före så det händer inte mycket här...
Och imorgon lär det väl snöa - igen...

Är lite trött och småsur...

Äsch; det ser nog bättre ut imorgon...



Ha det gott!


7 kommentarer:

  1. Ja...vädret ska "rysa" vidare har man hört.
    Men som "Doktorn sa: -Inget att göra åt!
    Alla verkar vara mer än måttligt "nöjda" med snö nu.../:

    Krya på din arm! Och resten också förstås!

    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej goding!!
    Ja, suck.. jag kan bara hålla med dig om alla punkter.. snö & tandis.. suck.. inget av dem är roligt!!
    Men vad kan vi göra.. deppa el se förbi eländet.. jag har deppat klart så jag ser förbi eländet.. ;-)
    Önskar dig en toppen dag!! Hoppas din huvudvärk lyser med sin frånvaro!!!
    Kram Tina

    SvaraRadera
  3. så trevlig blogg du har
    jag vill gärna slippa mer snö nu vill ha vår
    ha det gott kramiz

    SvaraRadera
  4. Här har det börjat falla snö så smått!

    Ha det bra!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Her er det skikkelig kaldt idag .. men sol og blå himmel. Håper ikke det kommer mer snø - men samtidig er jeg lei av kulden. Hadde håpet å få reise ut til sjøen i neste uke - her er det vinterferie da - men så er vannet der forsatt frosset .. ergo ingen mulighet for å gå på toalett, dusje etc .. Der bruker det å bli vår mye tidligere enn her ... men ikke i år .. *sukk*

    Skjønner godt at du venter med å gå til tannlegen - orker ikke gjøre det før det er snøfritt jeg heller .. så det går an å gå dit. Det gjør jeg ikke nå ..

    Vi får nyte vår/sommer-bilder på pc'n i ventetiden .. :o) Og tenne opp i ovnen så det blir godt og varmt .. :o)

    Ha en trivelig torsdag og helg - stooor klem!

    SvaraRadera
  6. Jag GILLAR SNÖ och riktig VINTER! Och det står jag för, trallala :D

    Men jag kan förstå just dig och din värkande kropp och knopp med vedkånk och annat.

    Hoppas du har en bra dag idag och imorron och i övermorron.....
    Stor KRAM på dej!

    SvaraRadera
  7. Jenny; Ja, fy fasen så tröttsamt det är med snöandet... Hinner inte hämta mig från den ena snöskottningen förrän det är dags igen...
    SUR blir jag!!!
    Armen funderar jag på att donera till någon fakir eller så ;-)!

    Var rädd om sig, söstra mi!
    Jättebamsekram!!!

    *******************************

    Tina; Snö är jag väldans trött på och käftis är jag skeptisk till i vanliga fall. När jag har så här pass ont i kroppen känner jag att det blir för mycket att slänga sig i tandläkarstolen också. Men dom förstod min synpunkt :-). Tror dom börjar bli härdade, ha, ha!

    Kramen till dig och ha det bra idag!

    **********************************

    Paula; Hejsan och välkommen!
    Roligt att du gillar svamlet här :-)!
    Tror de flesta vill ha vår nu; det har varit otroligt segt med vintern i år!

    Kramen tebax!

    ********************************

    Sickan; Det snöar här med nu... Kan säga att brevlådepromenaden gick i rasande tempo på hemvägen :-)! TVÅ hundar som drog som om det gällde livet... Undrar om dom också har fått nog?

    Kramen och sköt om dig!!!

    *********************************

    Torilpia; Har du sol??? Orättvist!!! Kan du inte maila över lite ;-)?

    Visst är det jobbigt att gå till tandläkaren när man har värk och inte sjutton blir det bättre av kylan. Med värken, alltså!
    Är ju bra på att göra allt en annan dag, men i detta fallet tror jag att det var rätt befogat!

    Ha det gott i solen ;-)!
    Bamsekramen!!!

    *********************************

    Hugan; Det kanske hade varit kuligare med snö om man hade kunnat åka skidor och sånt?! Troligen hade det väl det!
    Men som det är nu är det bara jobbigt!!!

    Ha det jättegott idag, imorgon, i övermorgon..... ;-)!!!

    Storkramen!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!