Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

lördag 12 februari 2011

Dag 43..

Vet ni; det var -17 grader ute imorse när vi skulle ut...
Man kan påstå att det var en ovanligt snabb morgonrunda som företogs...
Brrrrr...
Men sedan...
Vilket väder!!!
Kallt, jo, men vilken sol och så härligt och...
Njutit hela dagen!

Inte blev det sämre för att "Stor-M" och T kom och bjöd på ost och skinkpaj och sallad...
Och dessutom hade köpt nya broddar till klantiga mammamatten...
Mina gick ju hädan när jag lyckades med konststycket att dratta omkull förra fredagen.
Och dom nya ser betydligt bättre ut!!

Och så har jag pratat med fd granne K och K från S-holm..
Och min syster som faktiskt fyller år idag!!!

En alltigenom lyckad dag alltså!!!
Sådana här dagar bör man lägga på minnet och ha att ta fram dom där tråkdagarna som dyker upp ibland...
Gör genast en mapp i minnesbanken för framtida behov ;)!!!

2 kommentarer:

  1. Bor ju inte långt ifrån dig och här var det -20 kalla grader kl. 07.30.
    Tänkte ta vackra bilder men batteriet tog slut :(

    SvaraRadera
  2. Kristallina; Och jag har insett att kamera, halka, vantar och två galna vovvar är rätt oförenligt :)...

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!