Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 28 februari 2011

Dag 59..

Satt och åt lunch i lugn och ro och kikade lite förstrött ut genom fönstret... 
Och där kom det minsann en

räv klivandes med bestämda steg mot huset...
Antagligen fick den väl syn på mig genom fönstret, för den tvärvände och försvann... 
(Förstår den mer än väl ;))!)
Lite trött såg den kraken ut, men i övrigt fin och inte skabbig eller så...

Ibland är livet härute i skogen bättre än annars *L*!!!
Känner mig löjligt rik när jag får såna här upplevelser till skänks! 
Och inte ens behöver avbryta kaffedrickandet, ha, ha....

2 kommentarer:

  1. riktigt känner vilket lugn jag skulle få om jag bott hos dig några dagar....

    kanske får vila lite då ;)

    kramkram

    SvaraRadera
  2. Cattis; Gästrummet är inte bokat så ofta ;)... Bara hör av dig!!
    Risken är att du blir fullständigt uttråkad efter en halv dag *skrattar*..

    Kram tebax!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!