Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 22 februari 2011

Dag 53..

Fortfarande alldeles för kallt för min smak...
Imorse var det sisådär -18 när vi skulle ut på morgonrunda.
Fördelen kan väl möjligen vara att man vaknar ordentligt.

Just nu är det molnigt, men "mittpådagenpromenixen" tog vi i solsken..
Kom man bara i lä kunde man nästan (väldans nästan) få liiiiite vårkänslor..

Har precis pratat med svärdotera.. Det närmar sig barnbarndags... Även om jag nu antagligen är ett rätt uselt farmorsämne är det himla spännande...
Och när detta barnbarn har kommit är det minsann inte mer än ett par månader tills det är dags för nästa... 
Det är sånt som kallas ketchupeffekten, antar jag *L*...
En positiv sådan!!!

Lite Youtubande har det blivit igen..
Och hittade denna, som jag har blivit alldeles förtjust i...




Visst är det konstigt med musik?
En del låtar liksom fastnar med en gång och man kommer på sig med att gå omkring och skråla, falskt och glatt, i tid och otid :))...
Till de stackars pälsklingarnas fasa, he, he...
Finns det öronproppar till djur???


2 kommentarer:

  1. nej, men lugnande tabletter på apoteket....

    ;)

    kramkram

    SvaraRadera
  2. Cattis; Kan föreställa mig vad vet. skulle tänka om jag ringde och ville ha lugnande till pälsklingarna pga falsksång *asg*....

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!