Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

söndag 13 februari 2011

Dag 44...

En sån där otroligt solig dag efter en KALL morgon...
Kallt både inom och utomhus!
-19,8 ute och +11 inne. Är såååå glad att det var + och inte - inomhus :))!!!
Har tagit mig hela långa dagen att komma få upp värmen till någorlunda acceptabel nivå.

Roat mig med skogspromenader med hundarna. (Är plogat i skogens djup, konstigt, men så funkar det här)
Och Youtube...






Och Björn Skifs är aldrig fel!!
En av favoriterna i huset i skogen..
Och denna är så helt underbar!!!
Tycker jag!

Ha en fin söndagskväll!!!

2 kommentarer:

  1. Den är bra. Och Skifs kan ju som sagt aldrig bli fel.
    Varm i hjärtat blir man av den sången.
    Det behövs lite varma hjärtan så här års.

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  2. imse; Med tanke på att det är "Alla hjärtans dag" OCH min älskade dotters födelsedag imorgon, passar den bra!

    Ha det gôtt du med :)!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!