Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

söndag 27 februari 2011

Dag 58..

Om man nu ägnar torsdagen åt att trassla sig in till stan för att handla och plocka ut pengar, och fredagen åt att kånka in ved, och lördagen till att städa kunde man väl förvänta sig att nattsömnen efter dessa ansträngningar borde bli både djup och ostörd.. 
Men icke!!

Har;

Kånkat ved,

 städat...

Och dessutom varit ute och åkt
båt i full storm...

Kan det vara...

Stress på nåt märkligt vis??

Känner nog att jag inte har riktigt full koll (igen - så ovanligt då! NOT!!)
Frågan är väl bara huru och varföre och vart i jisse namn...

Nåja! Jag utgår från att allt klarnar så småningom.
Men idag är jag trött!!!
Det är INTE kul att fortsätta kämpa när man behöver sova...
Må vara att det bara är drömmar, men det tar på krafterna, det gör det!
Och så gillar jag inte båtar i storm!! Nej; är absolut motståndare till att vistas på flytetyg när det gungar... Mitt kontrollbehov är alldeles för stort för att jag ska vara nöjd med en sådan situation!! Dessutom blir jag så in i bängen sjösjuk!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!