Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 15 februari 2011

Dag 46..


Min virrpanna till hund fyller år idag..
Hela nio stycken.
Men han envisas med att uppföra sig som om han vore en liiiten (möjligen) ett-åring som inte vet något om något.
I all synnerhet när det kommer till "saker en hund inte bör göra/alternativt bör göra"..
Obildbar!!!
Fast oförskämt glad :))!!!

Och kallt är det. Eller ja; temperturmässigt rätt ok. Det är blåsten som ställer till det... Attan vad jag fryser!!! Har sedan länge önskat mig en mobil kamin, men än lyser den med sin frånvaro...
Nåja; man kan inte få allt.
Oftast ingentingen....

Och eftersom långpromenaderna blåser bort idag (åtminstone dom lång-långa; får väl pina mig igenom en lagom lång senare) ägnar jag mig stundvis åt Youtube...
När inte cdspelaren går här...
Och idag är det MYCKET Bo Kaspers...

Som denna;








Inte dålig alls... Mycket bra på den Cd´n... Julklappen från "Lill-M" och S... Snälla ungar har jag :))!!!
Och det är ju något att vara vansinnigt glad för!!!
När jag nu inte tycks lyckas med att få någon vidare ordning på resten av mitt liv, he, he...

4 kommentarer:

  1. Renée; Självklart :))!!
    (Fast han börjar bli liiite mallig nu; har fått prata i telefon till och med... Löjligt, men... *suck*)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin vovve hon har..
    Grattis till honom på födelsedagen..

    SvaraRadera
  3. BertaStina; Visst är han!!(om än en aning virrig ;))!) Han mottager gratulationerna med viss värdighet (proppmätt efter tuggande av ben..)

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!