Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

onsdag 16 februari 2011

Fortsättning dag 47..


Har ägnat kvällen åt att kolla hur eländigt det blir denna månaden..
Men ni vet det där med mirakel??
Dom händer!!
Dom finns!!!
Jojomennsan!!

För här satt jag och knappade in dom räkningarna jag har fått.
Och kollade vilka som är på g.
Jo; jag HAR en budget!
Ett papper på att jag inte har någon ekonomi alls att tala om :)...
Men det finns uppskrivet att det inte finns några pengar till några större (eller mindre) utsvävningar i alla fall...

Nåja.
Men jag har ju ett konto för mina aktiviteter med tarotkorten...
Som har stått på sisådär 28 öre eller så flera månader eftersom jag mer eller mindre har lagt ner den verksamheten...
Så det kontot kollas ju inte.
Förrän jag råkade slänga ett öga på det idag...
Någon har satt in pengar där... Och inte någon liten summa heller...
"Gutethedags" står det i meddelanderaden...
Nu är frågan;
VEM ska jag tacka för detta??

Har två "misstänkta" kandidater...
Frågan är VEM???

Får väl försöka ta reda på mer imorgon eller till helgen...
Men hördu!!!


Alldeles jättemycket TACK!!!

Ibland finns det liksom inte ord som kan uttrycka hur glad och rörd och tacksam man blir...
Trots att man tydligen går stavgång med ord ibland :)...
(när man inte ägnar sig åt Freundianska felsändningar, he, he)


4 kommentarer:

  1. Vilken jäkla lycka! Kan bara säga grattis! Hoppas du unnar dig något gott ikväll och firar! KRAM

    SvaraRadera
  2. Renée; Ibland blir man så glad så att man blir helt stum!! Vilken vecka!!
    Trallar omkring här som en liten fåne, he, he...

    Bamsekramen tebax!!!

    SvaraRadera
  3. har du lämnat ut ditt konto nummer officiellt?????

    Om inte borde det vara ganska lätt och veta vem som gjort sig skyldig till denna form av "välgörenhet".

    Häpp häpp!

    SvaraRadera
  4. Sickan; Mitt "Mittikorten-konto" är ju inte helhemligt :)...
    Men pengarna kommer från SE-banken.. Så nu är det bara resten kvar...

    Häpp själv!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!