Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

fredag 18 februari 2011

Dag 49..

 Idag har det körts på isig väg..
Inte fullt så illa som på bilden, men halt nog..
Men ibland kan det vara värt att kana omkring lite med hjärtat i halsgropen :).
(är helt säkert nyttigt på ett eller annat sätt..)

Har varit hos fd granne K och hälsat på och fått kaffe och..
..årets första semla.
Som väl var en minisådan.. Blev mätt som en plätt av den.
Nåja; vi klämde i oss varsin halva av en morotskaka också.. (alltså en liiten fyrkantig bit morotskaka inköpt på fiket; inte en bamsestor hembakt, inte!! Så det inte blir några missuppfattningar här, he, he...)
Kanske inte så konstigt att det kändes lite mättande, he, he..

Och än har jag inte listat ut varifrån miraklet har kommit..
Hann inte ägna mig åt telef(å)nande på förmiddagen och när jag kom hem var det liksom lite sent för såna sysselsättningar..
Nåja; jag vågar inte så mycket som titta på kontot innan jag vet vem som har petat in pengar där och att dessa pengar med all säkerhet är ämnade till mig.

Och nu ska här vilas lite.
Elda och traskas med vovvar..
Och drömma lite..
Om... Näää; kanske dumt? Eller inte..
Tror på att ägna sig åt lite verklighetsflykt ibland när det blir för mycket runt omkring.  Och så får man träna den livliga fantasin lite. Mycket bra och nyttigt!!! Man vet aldrig när man kan få behov av den ;)))!!

2 kommentarer:

  1. semla, morotskaka samt pengar på kontot... det är lycka det... ;)

    du ser.... allt ordnar sig....

    kramkram

    SvaraRadera
  2. Cattis; Måste bara ta reda på varifrån pengarna kommer... Helst innan jag använder dom, ifall det nu är ett misstag (även om det verkar vara adresserat till "gutetheberoende" mig :))...
    Men bara att träffa fd granne K är ett lyft för vem som helst! Hon är liksom en på miljonen, den tjejen!!

    Kramen tebax!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!