Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 9 september 2008

1-årsjubileum!!!



GRATTIS BLOGGEN!!!

Tänk så fort det har gått; ett helt år av (visserligen rätt oregelbundet men dock) bloggande om både oväsentligheter (mest, ha, ha) och lite mer "allvarliga" spörsmål...

Stort TACK till dom som har varit med på "resan" så här långt!
Och tack för all trevlig och tankeväckande läsning på alla andra bloggar jag har besökt! Ni ska veta att jag verkligen uppskattar era alster, det är minst sagt lärorikt att "tassa omkring" och få del av vardagsliv och tankar om stort och smått.

Kramen till alla!!!

8 kommentarer:

  1. Grattis till ettåringen!
    Har nog haft min ungefär samma längd men inte kommit ihåg det..!
    Ha en fin tisdag!

    SvaraRadera
  2. Tack ska du ha!!!

    Här ska fixas kålpudding - så småningom :-)...

    Ha det bra idag, du med!!!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Grattis till 1 åringen!!!
    Ha en skön kväll!
    kram!

    SvaraRadera
  4. Grattis till 1 år!
    Ja tiden går fort när man har roligt..kramiz;)

    SvaraRadera
  5. sickan; Tack ska du ha!
    Hade en "underbar" kväll :-) Slocknade till TV-n som vanligt... Det är inte klokt så mycket bra det finns att sova till i dumburken, hi, hi!
    Kramen till dig!

    vivan; Undrar om tiden går snabbare ju äldre man blir? Ibland känns det så! Vet att min mormor brukade säga så, men då var jag i den åldern när jag ville vara äldre än jag var. Konstig hur man kan ändra sig ;-)!!!
    Kram tebax!

    SvaraRadera
  6. Grattis! Visst är det kul när man kan fira sin blogg lite! Du har dessutom firat med att fixa lite med designen ser jag!
    En fråga.. reklamen, tjänar du nåt på den o i så fall hur mkt?
    Kram

    SvaraRadera
  7. Ja må den leva, ja må den leeeeva, ja må den leeeva uti hundrade år!!!

    Hipp hipp Hurra för Uffemattens blogg.
    Detta var den allra första bloggvännen jag fick när jag började nån gång ihöstas/vintras 2007.
    Och TACK VARE DENNA BLOGGEN har jag i dag en av DOM FINASTE VÄNNER MAN KAN ÖNSKA SEJ!!

    Hurrrrrrraaaaaaaa!
    Kram till dej! //Jenny ((((-:

    SvaraRadera
  8. minigrisen; Tack!!!
    Fixeriet här är till största delen "tant animalias" förtjänst... Det hade jag aldrig listat ut själv :-)
    Reklamen ger inget än... Jag misstänker att man måste ha en j-kla massa läsare som dessutom lägger tid på att klicka på reklamen för att det ska ge något... Men kolla på Adsense, där finns info.
    Kram till dig!!!

    tant animalia; "Snyfsar" lite! Och säger; TACK DETSAMMA!!! Bättre kompis får man leta efter! Och tänk så mycket rikare mitt liv har blivit! Inte minst på fjäderfän :-)!!!
    Bamsekramen, söstra mi!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!