Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

söndag 21 september 2008

Imorgon...

... blir det minus två plus en individ i hushållet.,.

Tripp och Trapp ska flytta till tant Animalia och Sandy och hit kommer lille M-ett. Har varit och införskaffat lite proviant till en styck kattbebis och snott runt som ett jehu och letat lämpliga plastlådor att ha till katt-toalett... Gjort iordning en transportbur som lille M-ett kan ha till sin alldeles egen skyddszon. Kan behövas med tanke på katt-ligan och hundarna :-)!

Just nu är jag så in i vassen trött, så jag har bestämt mig för att knalla ut med vovvarna och sedan "sova TV" en stund innan jag kryper i säng "på riktigt" :-)... Är det ett åldertecken detta att man ser fram emot att få lägga sig och sooooova? Fast då har jag varit gammal hemskt länge, för jag gillar att få krypa ner och släppa alla förtretligheter och sova bort värken och övriga ( i viss mån i-lands-) bekymmer...


Så NU tar jag mina vovvar och knallar ut i skogens djup!!!

Natti, natti ;-)!!!

3 kommentarer:

  1. Nej det är inte ett ålderstecken...
    det är skönt att krypa ned i sänghalmen...med ett kors ord eller bok...ligga på armen hos kärleken..nu går jag och lägger mig oxå...sov gott...kramiz:)

    SvaraRadera
  2. Önskar att jag hade din lust till att gå och lägga mej....
    Klockan är 23.41 och jag hoppas verkligen vi kommer iväg till dej i morgon!
    Jag är less på så mycket och saker känns "tunga", så egentligen vill jag mest krypa under en filt och sova bort en stund av livet...
    Men å andra sidan så vill jag ju ut i vår herres härliga natur och uppleva livet....
    Fan, jag är väl bara trött, som vanligt.....
    Vi satsar på att försöka komma iväg till dej i morgon (snart i dag...)
    Kan jag bara somna så jag orkar köra alla milen, så ska det väl inte vara några problem!
    Önskar bara att jag kunde komma och vara "mitt vanliga glada jag". Är så rädd för att visa mej ute när jag "är så här"...
    Ringer i morgon bitti!
    Kram, Jenny (-:

    SvaraRadera
  3. vivan; Får lita på dig då! Att det inte är ett ålderstecken detta med att längta efter sängen :-)!
    Ha det bra!

    tant animalia; Du är välkommen hit vilket humör du än är på, det vet du!!!
    Kramen!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!