Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 30 september 2008

Känner att idag passar "björntanke" nr 45 ur Nalle Puhs stora klokbok alldeles utmärkt!

Om du inte tar en paus kommer du att begå (fler) misstag

Har haft en sån där läskig vaknatt med värk i högerarmen (inte vänstra "mammamia" ;-)!). Var helt övertygad om att jag skulle bli vansinnig. Eller kola av, eller nåt... Ja, faktum är att det gjorde så ont, så att jag hojtade högt i min "ensamhet" (stackars Uffe och Nalle!)! Men nu har jag känt efter och värken kommer från en punkt i nacken, så det är välan en av dom där sabla inflammationerna som har blossat upp igen... Så det blir till att vänta ut eländet!

Kattbarnen är badade idag och hundarna har fått sina promenader, men det är nog vad jag "tyar" idag...
Återkommer när värkeriet har försvunnit och jag är på lite bättre humör... Just nu tycker jag bara synd om mig och är fruktansvärt gnällig...

5 kommentarer:

  1. Men då tycker jag oxå synd om dig så är du inte helt ensam! Hoppas värken försvinner snart och att du är på benen lika pigg som en mört!

    SvaraRadera
  2. Men duuuu...
    Jag vill inte att du ska vara ledsen )-:

    Ser du detta ikväll får du gärna ringa....klockan är 20 i 10 så du kanske "sover TV", så jag vågar inte ringa...annars skulle jag gjort det.....
    Stor, varm björnkram, 3 kilo gott lösgodis, 1 kanna gott zoegas, och massa, massa chokladpraliner sänder jag till Dej!
    /7Söstra di´....Krya på sej nu!

    SvaraRadera
  3. minigrisen; Egentligen är det inte sååå farligt, men jag har äntligen lärt mig att försöka ta det lite lugnt medan inflammationen varar. Det går fortare över på det viset... Men nog fanken gör det ont och liiite synd om stackars mig är det allt ;-)!

    tant animalia; Jo, jag sov nog TV så dags igår (tror jag, minnet är bra men kort)...
    Men det är nog bara att lägga ner det mesta tills den här inflammationen har bestämt sig för att gå hädan... Fasen så ont det gör (tur att man glömmer mellan gångerna!)!!! Känner att det inte är riktigt bra att sitta här och skriva heller... Hjääälp! Hur ska jag klara detta? Vet du; jag är nog bloggberoende... Finns det avvänjningskurer för sånt ;-)???

    Lösgodis och övrigt mottages med tacksamhet! Slår en signal framåt dagen och gnäller ;-)! Hoppas att "klagomuren" har mottagningstid då?!

    Bamsekramen söstra mi!

    SvaraRadera
  4. Usch har du en jobbigare period nu!!

    Hoppas du slipper vänta upp skiten för länge :(

    Man får gnälla när man har ont!!!
    Så det så!
    :P

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. sickan; Jo, nog lättar det lite att få pipa ;-)! Men det är allt tur att man (jag) glömmer hur ont dom här inflammerade muskel/senfästena gör, för annars hade jag nog gått och spolat ner mig...

    Jättetack för kommentaren, den värmer!!!

    Kramen till dig!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!