Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 2 september 2008

Gääääsp....

Att man kan bli så trött!!! Har ju bara kört in till Jönköping för att inhandla äggfoder och ta en sväng på Ikea (när jag nu ändå var där!) och handla lite mat och leta reda på "Granngården" där dom har kattfoder i jättesäckar. Kanske inte marknadens billigaste, men Hugo mår så bra i lilla maggen när han får sån mat. Och jag har sett att alla katterna är mycket finare i pälsen sen jag började med detta fodret!
Är mäkta imponerad av mig! Jag lyckades krångla mig till Granngården (körde fel bara två gånger) och ut till R40 igen... Och jag hade ingen aning om var jag var, kan jag konstatera... Undrar om jag skulle kunna hitta dit igen? Troligen inte :-)!

Bebisbilderna blev inget bra idag. Så går det när man "rymmer" hemmifrån i flera timmar! Har ont i ryggen så det gnisslar, migränen hotar och dessutom är jag sömnig; gäspar så det knakar i käkarna. Så mig är det synd om!!! Bara ett påpekande så där i all hast :-)!




En lite, för dagen, diffus Tripp...



Och Trapp blev då inte mycket bättre...



Charmtrollet, linslusen Bonus syns lite tydligare :-) (eller om det är så att mattens hand blev lite stadigare allt eftersom?)...

Och nu ska denna Uffe-Nalle-katt-fågel-matte gå och lägga sig!

Och Sickan; tar utmaningen när jag är lite mer vaken... Ser lite illa; tårarna rinner när jag gäspar (och det gör jag hela tiden)

Natti, natti!!!

4 kommentarer:

  1. Godnatt Trötter!
    ...säjer hon som nyss vaknat i soffan...Kram

    SvaraRadera
  2. Ulliga gulliga dunbollar...natti natti...kramiz:)

    SvaraRadera
  3. jag har oxå haft ett präktigt migrän anfall idag!!
    Hela förmiddagen låg jag med isklampar på huvudet!

    och nu är jag så där migrän "bakis" och seeeeg!

    kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Gommorron och hoppas denna dagen börjar till belåtenhet nu!

    Hur går det för den bostadslöse sonen?

    God torsdag på er alla med och utan fjädrar!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!