Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

onsdag 1 oktober 2008

Egentligen...

... skulle jag inte sitta här; det frestar duktigt på nacken... Fortsätter gnälla i stor stil ;-)!

Men kolla här vad jag fick se igår...




Min älskade gamla Kattastrof tar hand om kattbarnen... Visst är det rörande?!
Trodde att jag skulle vara tvungen att bada ungarna idag också, men det har den duktiga gammelkattan klarat av... Och hon har aldrig haft egna ungar och varit väldans skeptisk mot alla små som har kommit hem. Men dessa små har hon tagit till sig!
Om jag är stolt över min katt??? Skojar ni...

9 kommentarer:

  1. Hittar inga ord!!!!

    -Ååååh!
    -Suck!
    -Mwaaaah...

    Jisses, jag vet ju hur hon e, lilla kattastrofen...detta var väl underbart och ljuvligt och charmigt och.....jag skulle ringt dej, men telefonerna funkar inte här hos mej i dag...
    Alldeles jättedött i luren, och mobil e så jä...a dyrt..Måste tänka på det!
    Krrraaaaaaaam till dej i alla fall, bästa syster!
    Om min "riktiga" syster, med blodsband och allt finns att läsa på min blogg nu...
    Ledsamt så det förslår, men det är skönt att skriva av sej "driten"....
    Jag "bearbetar" sorger ur mitt liv!!
    *asgarvar*
    Och lägger det på mina goa bloggvänner...Hyggligt va?

    Kram i alla fall och pussa dom där illaluktande kattungarna från mej!
    //Jenny

    SvaraRadera
  2. Det är lycka det! Kram

    SvaraRadera
  3. Awwww,så gulligt!!
    Kram på dig och din onda kropp!

    SvaraRadera
  4. rörande rart...!
    pigga på sig kram på dej!

    SvaraRadera
  5. Tack för kommentarer, "allahopa"! Ja, min lilla Kattastrof är något alldeles extra... Hon gör aldrig som jag tror att hon ska göra :-) Oftast är hon bra mycket klurigare än sin tossiga matte...

    Kramen till er!!!

    SvaraRadera
  6. Visst är det skönt och underbart när ngn tar hand om de små.

    Den åttonde oktober är det ett år sedan min Plupp föddes. Hennes mamma övergav hela kullen när de var 1½ vecka gamla. Vem tog hand om ungarna? Jo, min älskade trassel Embla. Det tog två dar så var hon redo att ge dem di. Hon födde upp och tog hand om hela kullen tills de var tolv veckor och redo att flytta hemifrån.

    SvaraRadera
  7. lessontok; Man får nog beteckna oss som "ruggigt" rika med tanke på våra underbara djur...

    SvaraRadera
  8. Gud så gulligt...och vilken duktig kisse som tar hand om de små...kramiz:)

    SvaraRadera
  9. Hon är helt "outstanding" den lilla olyckan! Och hon sköter om dom små så bra; har inte behövt bada dom sen hon började passa barn :-)!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!