Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

fredag 31 oktober 2008

Oj, oj oj!

Bara kolla vad jag har fått av Widénskan! Här bara drösar awarderna in!!! Och mallig som attan blir jag; och GLAD!!!



Det känns verkligen stort att det finns folk som läser vad man klottrar ihop och som dessutom (märkligt nog!) uppskattar det!
Det trodde jag väl aldrig när jag började med denna sysselsättning; är riktigt rörd (snyfsar lite)...

Nu är det ju lite "regler" förknippade med denna utmärkelse; man ska skicka vidare till sju bloggar för att uppmuntra andra bloggare.

Men jag känner att jag har lite svårt att bestämma mig; så jag "fuskar" och skickar vidare till ALLAHOPA!!! Det finns så många duktiga och finurliga bloggare och så många jag hoppar in till via andra sidor och läser med stor behållning, så ta åt er alla!!!

Nu ska jag försöka fixa iordning efter nattens härjningar... Ja, det är inte jag som har härjat (faktiskt,!!!)... Men jag satt allt uppe till klockan var nästan ett och - hör och häpna - fixade och (hmmmm?) "skapade" ett litet kort till min dotter... Är uppenbarligen ingen större stjärna (kolla på Sandys blogg om ni vill se riktiga konstverk!!!) men det var kul och jag glömde tiden fullständigt...


Ok! Kanske lite taffligt, men jag fick "blodad tand"; det var ju riktigt kul... Måste försöka göra något till pappan på fars/morfars/morfarhusses dag... Frågan är väl om han uppskattar det; han är nämligen väldigt duktig på att måla och jag har flera verk av honom här hemma. Älskar dom; särskilt tavlan med "mitt" hus i Svensmåla! Och dom med Ölandsmotiv och den med "Visböle by" (ligger utanför Vena i Hultsfreds kommun)... Är väldigt stolt över min pappas skaparförmåga; han är jätteduktig!!!

Nä, nu är det dags att ta itu med det som ska göras; hundarna vill ut snarast! Snö är kul! (Tycker dom som slipper skotta och köra bil i halka och...)

Ha en fin fredag, alla!!!

5 kommentarer:

  1. Men hej, vilken trevlig blogg,hit får jag komma oftare :))
    Kram

    SvaraRadera
  2. smeagol; Såg att du hade länkat, så jag gör helt fräckt detsamma ;-)!
    Återkommer gärna till din sida och läser (och dreglar över kattbarn ;-)!)!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Ja det är märkligt med barn, vilka känslor de kan plocka fram hos en :-)
    Hoppas att du får en finfin helg.
    Kramén

    SvaraRadera
  4. Det var ju ett fint kort!
    Kul att du fått blodad tand då lär vi få se mer här sen!

    Kram och ha en bra lördag!

    SvaraRadera
  5. widénskan; Undrar ofta vad jag har gjort för att förtjäna dessa fyra underbara individer... Olika allihop, men bra var och en på sitt lilla vis :-)!!!
    Hoppas att din helg blir fin!!!
    Kramen!

    sickan; Du är väl för snäll!!! Tyckte inte att det var överhängande tjusigt resultat, men å andra sidan var det himla kul; glömde ju att gå och lägga mig ;-)!
    Ska bli intressant att höra dotterns kommentar om det hela, hi, hi! Men hon är så himla snäll (och väluppfostrad, ho,ho!) så hon tiger nog stillsamt med att hon tror att morsan har fått (ännu fler) tomtar på loftet... Men man kan kanske få "stor-M" att avslöja vad systeryster har sagt till honom om det hela... En får ha sina knep för att få fram "fakta" i denna "barnaskaran", ha, ha!
    Ha det jättebra i helgen!!!
    Kramen!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!