Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

onsdag 29 oktober 2008

Kolla bara på...

...mattens hjärtegryn! Lille M-ett söker sig till dom stora katterna och vill väldigt gärna "leka" med dom (helst när dom sover, ha, ha)!



Och så fick jag en sån här fin award idag...


... av Lallis!!! Oj, så glad jag blev!!! Tänk att hon tycker att jag ska ha en sån, jag är så himla imponerad av hennes blogg. Läser och läser och skrattar gott! Hon skriver så jäkla bra den tjejen och hennes funderingar är minst sagt finurliga... Man får lite fart på hjärnverksamheten när man har besökt den bloggen! Och det skadar inte!!! Inte mig i alla fall, skulle snarare tro att det är en nödvändighet för att jag inte ska bli helt förstockad här i skogens djup :-)!

Det står att man ska välja ut sju stycken att skicka vidare till... Inte helt lätt men;

1. Huga - som jag verkligen uppskattar... (och avundas både trappa och utsikt från matplatsen ;-)!)

2. Jenny - du söstra mi; tänk så mycket djur-rikare mitt liv har blivit tack vare dig ;-)! Och tänk så mycket det betyder att kunna ringa och prata bort en stund !!!

3.Jenny 2 (:-)) - för att Gunnar och Gullan kommer från denna djurälskande tjej!

4. Sandy - för att du är du! Världens sötaste "sösterdoter"!!!

5. Sickan - en så trevlig bloggkompis som jag känner att jag har en hel del gemensamt med!

6. Anna (minigrisen) - en bloggande "granne" som alltid lämnar så himla snälla kommentarer!

7. Mammamia - som visserligen inte bloggar så flitigt numera (så fick jag in den, he, he), men som är en av mina närmaste, goaste vänner... Tänk att det är bortåt femton år sedan vi träffades... Hjälp, så fort tiden går!!!


Ni som skickar vidare utmärkelserna ska länka till den ni fått den av, skicka till 5-7 andra och länka dom och sist lämna en kommentar i deras blogg...


Och denna lilla blomma skickar jag till Lallis och alla andra goa bloggvänner!!! Vidhåller min åsikt att livet har blivit mycket rikare genom detta bloggande! Man läser och blir berörd, glad, ledsen, arg... Och lär sig en himla massa på kuppen! Och det är bra!!!

9 kommentarer:

  1. Tack o tack kära bloggvän!! Du överöser mej med fina ord utmärkelser!! Känns såååå skönt!
    Kram på dej!

    SvaraRadera
  2. huga; Du är väl värd alla awarder i världen!

    Kramen tebax!!!

    SvaraRadera
  3. tackar så mycket!!
    Det där ska jag fixa med i morgon.
    Nu kallar sängen...........ZZZzzzzzzzzzzzzz
    Natti och sovgott!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. sickan; Suss gott! Ska oxå försöka komma i säng... Är så trött så jag orkar inte lyfta från stolen...

    SvaraRadera
  5. Åh minsann! Bugar, niger och bockar! Tack så jättemycket!

    SvaraRadera
  6. ooo så ni säger....jag rodnar ju...nu har jag vidarebefodrat min award iaf.! Kram på sig!

    SvaraRadera
  7. Visst fan!
    Jag glömde sätta in min sån idag!
    Nu är jag bara förbannad!

    Kram!

    SvaraRadera
  8. Jag fixar det i morgon..det är inte dig jag är arg på!
    Ser att det ser lite konstigt ut här!

    Kram!

    SvaraRadera
  9. minigrisen; Dina kommentarer har betytt mycket för mig, ska du veta ;-)!
    Kramen!!!

    huga; Lite rött är klädsamt ;-)! Och jag tycker fortfarande att du är värd alla awarder i världen!
    Kramen på dig :-)!

    sickan; He,he! Tur att jag läste BÅDA kommentarerna... Annars kunde jag ju blivit alldeles förskräckt...
    Hoppas humöret lugnar ner sig, fast jag läste någonstans att det var nyttigt (?) att bli förbannad nån gång då och då... Märkligt!!!
    Kramen!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!