Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

fredag 24 oktober 2008

Utmanad!!!

Jag har blivit utmanad av "Lessontok"

Här nedan hittar ni reglerna.Reglerna är följande:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg

Men sju saker?! Oj, oj!!!

1. Jag är nog lite hemlig av mig, he ,he

2. Är barnsligt förtjust i choklad...

3. Har ena fruktansvärt fasta rutiner kring mitt frukostätande.

4. AVSKYR bruna bönor och ärtsoppa!

5."Kanske" ingen nyhet, men är galen i djur :-)!

6. Ville en gång i tiden bli arkitekt... Hus är en annan svaghet!

7. Drömmer fortfarande om att hitta "den rätte" (trots alla misstag).
Hoppet är nog det sista som lämnar en....
Trots att åldern tar ut sin rätt emellanåt (fast bara ibland ;-)!)

Jag utmanar;

Caroline ; Huga ; Lallis ; Maria ; Minigrisen ; Sickan och Widenskan

Mycket nöje!!!

9 kommentarer:

  1. Oki ska fixa detta snart! :P
    Ha det gott!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ska bli kul att läsa!

    Kramen och ha en mysig fredagskväll!!!

    SvaraRadera
  3. Stjärnan utdelad.=)

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Så där ja......nu är utmaningen gjord!

    Natti och kramen på dig!

    SvaraRadera
  5. ooo vad roligt! Jag ska fundera under dagen...!

    Alltid intressant läsa om andras oanade talanger och drömmar!

    kram på dej!

    SvaraRadera
  6. lessontok; Tick tack ;-)!!!

    sickan; Ska hasta över till dig och kolla :-)!

    lallis; Kvistar välan vidare till dig... Spännande!

    huga; Jo, det tål att tänka på ;-)!

    SvaraRadera
  7. Hej!Jag antar gärna utmaningen!
    Kul att få veta lite mer om dig..jag är också barnsligt förtjust i choklad och älskar djur jättemycket!Ska göra ett inlägg imorgon och ge utmaningen vidare.=)

    Kram Maria

    SvaraRadera
  8. maria; Roligt att du antar utmaningen! Visst är det lite kul med såna, man får liksom lära känna andra lite bättre på det viset!
    Kram!!! /J

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!