Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

torsdag 17 december 2009

Dåligt med bloggeritid...

Detta med omflyttning av möbler och fåglar och allt annat tar en jäkla tid.
Särskilt när veden kommer hem mitt i alltihop...
Fast frysa vill jag ju inte heller, så det var bara "te å" avbryta möblerandet och kånka in veden.
Tur att den kom igår, för imorse var här KALLT... -10 ute och +14 inne.
Då är man allt glad för att ha den där eländes veden Smile...

Nu är det bara att försöka ta tag i resten *jättesuck*.
Tror jag kommer att känna mig väldans nöjd när/om det blir färdigt...

Anniqua; du behöver inte efterlysa mig riktigt ännu...
Än har jag inte vält linneskåpet över mig (det har jag i och för sig inte tänkt göra heller, tror jag, he, he)

Fåglarna trivs i alla fall bra (hittills) i sitt rum. Och betydligt lättare att sköta om dom får jag (och det är bra!!!).

Nej; NU SKA JAG SÄTTA FART IGEN!!!!!
(i min alldeles egna takt; migränen ligger nämligen på lur trots intagande av Zomig... Jäkla skit!!!)

PS. TACK för alla snälla kommentarer! Läser dom, men känner mig lite stressad just nu. Idioti, jag vet, men jag vill bli färdig här så att jag kan ägna dagarna åt ingentingen igen Winky 2...

8 kommentarer:

  1. Snälla vän!
    Ber dej ödmjukast att genast översända en skopa energi till detta lata troll!!
    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  2. Vulken tur att efterlysning inte är nödvändig phu..... men snälla du ta det lugnt så du inte blir liggande helt leabruten, och tänk på huvet inte bra att stressa, då kommer ju det där hemska. Jaja vet att jag tjatar men bara av väl vilja lovar ;D Sköt nu om sig å värmande kram kommer här. PS Just nu har vi 8 minus & is vindar. Men kallar i Borås blir alltid så så länge sjön ine är is belagd man får tacka för det lilla *asg* DS Vaaaaarm KRAM Anniqua

    SvaraRadera
  3. Dagen när du "har ingenting" att göra? Sju torsdagar i en och samma vecka!!!! Annacarin

    SvaraRadera
  4. Fy vad du stressar, inte bra för varken kropp eller själ. Unna dig att ta lite pauser i allt "görande". Du ska se det blir Jul ändå, även om du inte hunnit bli riktigt färdig. Förstår att veden måste in, så prioritera det viktigaste. låt resten vara o ta det lite pö om pö, så lägger jag upp mitt "arbete".
    Ha det bra o stor kram på dig./Mia

    SvaraRadera
  5. ta det lilla lugna nu va! det blir jul oavsett hur man gör....ska hon säga som velar på mellan alla måste hinna göra saker. Varför?
    Ja att få in veden är ju lite viktigt!
    Nu ska här gås iväg för en liten inhandlingsrunda.. ;)

    Ligger lite lågt vad gäller bloggandet, har en efterhängsen lokal iaktagare....vilket jag inte alls gillar! Därför måste du nu vara inloggad för att kunna besöka mej, vilket jag hoppas du har tid med!
    Kramar på dej! och ta det liiiite lugnt ;)

    SvaraRadera
  6. Hej hopp.........men nu tror jag att efterlysnin på radio sjuhärad är på plats. Undra om de kan skicka ut en reporter & kolla så du inte hamnat under något TUNGT. Kramwn på sig i kylan så det blir en VARM sådan. PS vilken tur att du fick hem ved när du fick den hade inte varit roligt i detta KALLA att vara utan DS Anniqua

    SvaraRadera
  7. Uffis, vi stressar ett tag så vi kan ta det lugnt sen.;o)
    Usch för stress.

    Jag önskar dig God Jul.

    Julkram

    SvaraRadera
  8. Tackar för alla kommentarer; och jo, jag lever än... Men det kommer liksom "surt efter" när man drar omkring på möbler och grejer, så jag håller för närvarande väldigt "låg profil" (dvs; gör så lite som möjligt så sällan som möjligt ;-)...).
    Var och handlade lite igår och hamnade i liggande läge hela eftermiddagen... Det är stressande, det! Idag rör jag mig sakta och försiktigt och TROR att jag ska fixa lite vörtbröd (OBS en Uffematte lovar ingenting bestämt!!!).
    Misstänker att det nog blir jul ändå, vare sig det finns vörtbröd eller inte....
    Gläder mig åt brev som har droppat in och inte får öppnas före 24/12... Spännande!
    Och julkort från "Klimpen" (gamla bilen!!!) har jag fått! Roligt att den rullar än; saknar den allt lite!
    Och nu ska jag gå och göra ingentingen en stund :-)!

    Ha det jättegott och bamsekram "allahopa"!!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!