Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

onsdag 30 december 2009

Lever än!!!

Jenny! Här kommer beviset på att jag har överlevt vederiet!
Det tog inte två timmar utan nästan fyra (halt!!!) och jag är lite sur för att minnet är så kort, för jag hittade på ena riktigt roliga nya fula ord, men kommer givetvis inte ihåg dom... Men att dom var roliga minns jag, ha, ha!!!

Nu ska jag snart lägga mig och vila ryggen.
Uffe ska beordras att vakta matten inatt och säga till om migränen kommer krypande, för imorgon ska här städas fågelburar...
Kanske....

Ha det gott ikväll!
Här är månklart och alldeles otroligt vackert!!!



5 kommentarer:

  1. Gott att höra att du inte rasat omkull och brutit sönder dej i alla fall där ute i kalla snön!
    Jisses, människa...Du är ju alldeles ensammen...blir ju nervös!

    Vila nu kroppen och ta du fågelburarna NÄSTA år!
    Du KAN väl försöka vila liiite?
    Är säker på att dom inte dör av att vänta en dag...(;

    Kram på dej och jag hoppas att du slipper migränfanskapet!!

    //Jenny

    SvaraRadera
  2. Jenny; Bara att hoppas på att "migränbarometern" Uffe funkar inatt :-)! Tror han är rätt "taggad"...

    Suss gott, söstra mi och var rädd om sig!!!

    Storkramen tebax!!!

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt År
    till dig.
    Kramisar

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att höra att du inte frös ihjäl när du fixde veden. (man blir ju iof varm av att bära suck suck) Men det får ju eftervekningar oxå hoppas du sliooer det vännen. Önskar dig & de dina ett riktigt Gott 2010 önskar oxå att det blir ett bra år för ER många varma KRAMAR till dig & alla djur. Här är det jätte kallt svårt att hålla inne temperaturen på en hyfsad nivå utan att bli ruinerad. Tur att katterna slåss om att ligga nära (helst på en fniss) det värmer gott ;D Krameeen igen Anniqua

    SvaraRadera
  5. Bloggullet; Gott Nytt År till dig!
    Ha det jättebra idag och sköt om dig!

    Bamsekramen!!!

    *******************************

    Anniqua; Ja, fy attan vad ved det går åt för att hålla värmen på någorlunda nivå... Här var det -18 imorse och temperaturen inomhus vågade jag inte kika på, då hade jag nog förfrusit ;-)!

    Känner att jag kånkade igår, men migränbarometern Uffe gjorde ett bra jobb inatt så tabletterna blev intagna i tid... Lite däven, men det blir nog fågelburstädning idag ändå. Nåt ska man väl roa sig med när det är nyårsafton ;-)!

    Hoppas att ditt 2010 blir alldeles jättebra!!!

    Massor med kramar till dig och din familj och katterna!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!