Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 8 december 2009

Du milde!!!!!!!!!!

Duh

Börjar fråga mig (lite försiktigt) vad som händer - egentligen...
Den ena märkväridigheten efter den andra!

Detta ramlade in i mailboxen idag;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Hej Uffematten,


Tänkte bara tipsa om att jag byggt en sajt som mäter inflytandet hos olika bloggar.


uffematten.blogspot.com är just nu på plats 10466 av totalt 110431 bloggar.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Känner väl lite att "låt hon va"...
Jag vill inte vara poppis och ha inflytande!
Jag vill fortsätta svamla!!!

TACK!!!


För det är därför jag har en blogg...

En svammelblogg Blah Blah Blah...

Undras om jag vågar kika i mailen imorgon???
Vete sjutton!




7 kommentarer:

  1. En allmän svammelblogg, just så ska det vara!
    Allt o inget o tjosan o hejsan sådär bara.

    Kramen på sig kära uffematte!

    SvaraRadera
  2. Bästaste hugan; Just så är det tänkt (i den mån det tänks)!

    Kramen tebax!!!

    SvaraRadera
  3. Ojojoj du är så ROLIG har sagt det förut din humor är HELT underbar. Tack än en gång för att man fick ett hjärtligt skratt.... det har ju den effekten att man glömmer att man har värk en stund ;D Bamsekramen på dig. Anniqua

    SvaraRadera
  4. Så kul ändå, dock får man ju prestationsångest när man hamnar på såna listor.

    Så det är skönast att få blogga lite som man vill.

    Ha det bra, Uffis
    Kram

    SvaraRadera
  5. Anniqua; Skönt att någon uppsakttar min lite märkliga humor... Barnen har "klassat" den som "en aning torr och ironisk", vad dom nu har fått DET ifrån, kan man ju fråga sig... Äh, dom pratar så konstigt ibland så jag fattar ingentingen :-)!
    Bra om det hela medför en gnutta "värkglömmeri", då känner jag att jag har gjort något någorlunda ok i alla fall ;-)!

    Var rädd om dig Anniqua...
    Kramen!
    ********************************

    Bloggullet; Misstänker att det är för att man ska behöva ha prestationsångest som dom gör alla dessa vansinniga listor... Men eftersom jag är absolut EMOT tävlande i alla former (tycker att alla är bra på sitt lilla vis) så tror jag att dom kan känna sig rätt blåsta på min medverkan i listhysteriet :-)!
    Jag ämnar fortsätta svamla!!!

    Ha det jättegott och sköt om dig!!!
    Kramen!!!

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!! Fniss... men det är ju bara underbart =)
    Fortsätt att skriva som du gör =) Älskar det & älskar din underbara humor =)
    En underbar break att gå in till dig!!
    Keep on going girl =)
    Kram Tina

    SvaraRadera
  7. Tina; Och att få snälla kommentarer är också en form av "break". Man blir så GLAD!!!
    Och din sida är väldans läsvärd! Får alltid något att fundera över när jag har läst hos dig!

    Kramen och var rädd om dig!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!