Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

torsdag 10 december 2009

En "packad" dag

Här packas det...
Och packas...
Och hämtas kartonger...
Ser ingen ände på det...
Men det ynkekpynkelilla som är kvar får sonen faktiskt ta hand om själv.
Mamman är TRÖTTER!!!

Nu ska jag ta min lille dammsugare och försöka jaga grus och damm här...
Sen ska det torkas golv.  
(Bara liiiite för att jag ska tro att jag har städat; jag är relativt lättlurad, he, he)

I morgon bär det av till stan!
Är bjuden på fika av kompis I som dessutom "lockar" med paket!
Om paket tycker jag!!!
Så det är klart att jag infinner mig klockan 11.00 vid Monikas cafe...


Så nu ska här härjas runt lite till och posten ska inhämtas och....
en massa annat.
Sedan ska det läsas!
Har börjat på en spännande deckare, 
så frågan är väl om jag kommer i säng i tid ikväll Reading...

Mopping
Bäst att sätta fart!!!

Ha det gôtt!!!

1 kommentar:

  1. God morgon!

    Ja ikväll bär det av till pappsen,blir uppehåll i Stockholms central i väntan på nästa tåg mot Värmland.Min kära bror möter mig där
    då hinner vi fika innan nästa tåg.

    Kul med paket,ha det så bra idag!=)

    Kramar Maria

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!