Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 15 december 2009

Händer inte mycket, men






och bär och kånkar och pysslar och donar...
Undrar om jag blir färdig nån gång?
Hade detta varit innan ryggontet hade det varit färdigt för länge sedan...
Blir en aning irriterad och frustrerad när det aldrig blir klart.
Det för med sig mycket när man börjar dra runt på gamla möbler och pryttlar och grejor... Mer än man/jag tror i alla fall!

Får väl medge att jag knallar upp och kollar lite på TV emellanåt också...
Så det tar ju liiite tid det också.
Å andra sidan måste jag vila mellan varven numera.

Och imorgon kommer;
 
och det ser jag fram emot (inte ett dugg!!!!)
Så nu ska jag Sleeping...



5 kommentarer:

  1. Ja se till att vila lite då och då. Du verkar ju ha så mycket att stå i.

    SvaraRadera
  2. Hej hopp nu tog det INTE 2 dagar (klappar mig på axel & säger att jag är duktig *asg*) Är det dax för ved nu igen hur skall det gå, nu när du dragit kring på möblerna. Du måste vara rädd om din rygg vännen vore inte roligt med ryggskott eller liknande, vem skall då skråla i skogen. Funderar på du kanske skall byta tonart hihi då kanske inte Nalle reagerar!! Å andra sidan så struntade ju Ronja Rövardotter i om djuren sprang åt alla håll, så det kan väl du oxå göra. Imorgon kanske jag inte skriver något för det är dax att leka privat chafför. Pappa måste handla & så skall de till akupunktören så det innebär att mamma skall med oxå å det är extra pärs när hon är med (på grund av alzheimern) så blir hon hel knäpp. Men någon måste hjälpa dem. (pappa kan inte köra längre för han har grön starr å är nästan blind) Dessutom är de deras 59:e bröllopsdag. Nej nu har jag tagit för mycket plats i din blogg igen. Varm kram på sig Anniqua

    SvaraRadera
  3. Hej gulliga vän!!!
    Du får vara rädd om dig vännen!!!
    Nja, att släpa in ved är inte det kuligaste.. men skönt att ha =)
    Hoppas du mår bra annars!!!
    Snart är det jul =) Hoppas snön får ligga kvar över julen .. hade ju varit helt underbart!!!

    Ta nu hand om dig & din rygg vännen!!
    Stor varm KRAM sänder jag dig!!
    Tina

    SvaraRadera
  4. Jag tycker du är så himla duktig!!
    Fejar och släpar och "skrålar i skogen" och bär ved.....
    ...och alldeles ensam!!
    Eller ja...ensam och ensam. Men utan "hjälp" då i alla fall!
    (kanske mer "stjälp"??Haha!)

    Men ta det i din takt så du inte förtar dej bara! Tänk på "morgondagen"...

    Och det är välan SJÄLVKLART att du nu ska ta TV-pauser när du precis fått en ny!
    Annars känner den sej nog lite ensam..teven asså!

    Krama alla djuren (ja, utom Molly för hon bits ju så förskräckligt)från mej och ge Dej själv en också!
    Kram!! //Jenny

    SvaraRadera
  5. Men men hallå Radio Sjuhärad & efterlysa dig *garvar* Nej skojade bara hoppas du kan röra dig efter allt slit & släp med möbler & den där Förbenade VEDEN. Var i allsin dar tog Telia killen vägen? Vi höra när vi syns. Var rädd om dig vännen Å BAMSIG KRAM Anniqua

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!