Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

fredag 4 december 2009

FREDAG

Tänka sig!!!
Min fasta telefon FUNGERAR igen!!!
HURRA!!!
Och vet ni vad som hade hänt?
Jo, det har minsann varit luftangrepp på ledningarna här...
Hackspetts-angrepp närmare bestämt.
Man lever farligt här i skogen!!!

Och det verkar väl som om det löser sig med ersättning och sånt.
Fast jag tror inte att jag får någon ved inkånkad, även om jag försökte föreslå det som en del av kompensationen för att jag har varit utan fast telefon så pass länge.
Och min lilla nya mobil kom hem och är laddad och testad Too Happy 1...

Jag har fått mail från någon som påstår sig vilja annonsera på min blogg som i mailet påstås ha "hög kvalitet" (hrrrmmm)...
Jag svamlar ju mest, så varför dom skriver så fattar jag inte.
Men ett gott skratt om dagen är alldeles säkert nyttigt!!!

Och min "Lill-M" får äntligen hjälp från soc!
Imorgon kommer "Stor-M" och svärdottern och hälsar på...

Vilket flyt jag har, va?!

Och nu ska hundarna och jag ut i regnet...
Men idag kan jag "ta" det!
För det har hänt så mycket positivt, så lite regn ger jag blanka den i!!!
Kör på Uffes linje för en gångs skull!
Det finns inget dåligt väder; det är kul att gå ut hur det än är!!!
Idag åtminstone Brows...





13 kommentarer:

  1. Det händer ju faktiskt trevliga saker. Visst är det skönt. Annacarin

    SvaraRadera
  2. Annacarin; Jaaaa! Njuter i fulla drag!!!
    Kramen och ta det lugnt med vedbäreriet!

    SvaraRadera
  3. HURRA!!!
    Härligt att höra att det kan vända, bara så där! "Plötsligt händer det"!
    Ha nu en fin helg!
    Kram på dej

    SvaraRadera
  4. Vilken lite fågelrackare som sabbar din teflon du som är fågenvän å allt ;O Men grattis till fast telefon tråkigt att du inte fick bär hjälp dock. Och ny liten önske mobil på samma dag jippi du kanske skulle köpt en lott idag ;D. Och imorgon kommer älsklingar som grädde på moset att dessutom löst sig för lillpojken gör ju inte dagen sämre dubbel jippi. Vem vet det kanske vänder för dig nu på ditt nya år jag skall hålla min tumme hårt för att det är så!!!!!!!!! Hjärte varma kramar % en riktogt ytevlig help på sig önskar jag. Anniqua

    SvaraRadera
  5. OOOOOOOOOOps jag gjörde det igen stavade som en kratta i slutet, NEJ jag är inte full inte ens lite berusad kan inte skylla på det ;O . Så nu kör vi en repris Hjärte varma kramar & en riktigt trevlig helg på sig önskar jag. Anniqua

    SvaraRadera
  6. Så skönt med den positiva energin, som du utstrålar.

    SvaraRadera
  7. Hugan; Ja, det trodde jag inte i torsdags :-)... Man blir helt vimmelkantig när det händer en sån massa saker på en gång - positivt vimmelkantig!

    Nu ska jag fixa iordning lite här och greja med maten och... Sen kommer dom, "Stor-M" och T...
    Så blir det en dag till i det där positiva "flödet!!! Härligt!!!
    Idag struntar vi i regnet!!!

    Kramen och ha en alldeles jättehärlig lördag!!!!

    ***********************************

    Anniqua; Ja, tänk om... Och jag hoppas att alla bloggkompisarna också ska hamna i det där positiva flödet... För det är nog något som skulle behövas efter denna hösten!

    Och lika hjärtevarma kramar tillbaka! Var rädd om sig!!!

    *************************************

    imse; He, he! Det händer inte för ofta... Men igår var en riktig höjdardag, trots regn och golvtorkeri. Och idag verkar det bli sådär riktigt mysigt också. Jag börjar bli bortskämd ;-)!

    Ha en jättefin lördag och var rädd om sig!!!

    SvaraRadera
  8. Va GLA´jag blir för allt ditt flyt nu!!
    Hackspettar i trådarna och dumma soc-tanter...Vips väck??
    Gud, så skönt, min vän!

    Och gött att du har funkande vanlig telefon igen OCH ny mobil....va???
    Inte klokt så fint!
    Kram så det knakar liiite i revbenen bara!
    Saknar dej...//Jenny

    SvaraRadera
  9. Är det en liten fe där ute i skogen som svingar sitt trollspö över dig. Allt har ordnat upp sig, utom vädret, det rår ingen på.
    Jag har fuskat idag med min promenad = inga steg i stegdagboken.
    Lite ont samvete har jag, och varför det - konstigt resonemang, det gäller ju bara mig själv.
    Har man som du hundar kan man inte fuska.
    Ha nu en lika positiv vecka till.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  10. Härligt med lite positivt i livet! NJUT!!!
    KRAM!

    SvaraRadera
  11. ÄVEN om man har JÄTTETUR, så FÅR man INTE slarva med dagboken i FLERA dagar. Annacarin

    SvaraRadera
  12. Annacarin; *SKÄMS*....
    Det blev lite mycket i lördags... Och idag har jag varit alldeles däven..
    Men det kommer, det kommer ;-)!

    Kramen, du ordentliga! (för DU har ju skrivit; jag har läst!!!)

    SvaraRadera
  13. Annica; Ja, det gäller att ta vara på såna här dagar :-)!!!

    Hoppas att allt är väl med dig?

    Kramen och sköt om dig!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!