Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 8 mars 2010

Buzzadorar

Idag låg det ett paket i brevlådan igen ....
Är med i något som heter/kallas Buzzador. Då kan man lite då  och då få hem nya produkter att testa och ge omdömen om.
Idag fick jag hem krämer från L`Oreal som ska testas en tid.

Både dagkräm, ögonkräm och ngt koncentrerat i tub som man tydligen ska använda där man är "rynkigast"...
Kan ju inte stoltsera med några vidare rynkor (fyller liksom ut dom, he, he) men det kan ju hända att det är bra ändå...
Gör ju inget om man blir lite lenare och mjukare i skinnet en stund...

Ska försöka ta mig iväg imorgon och hämta ännu ett testpaket med duschkräm från Dove...
Kul att få testa, för jag köper ofta det märket när jag köper duschkräm!
Undrar om det är någon skillnad på denna nya och den jag brukar använda?
Det får man väl se när den är färdigtestad, det!!!

Så här är en Uffematte som ska bli len och ren !!!


8 kommentarer:

  1. Jag var med där en kort period, men fick hem nån konstig makapär som jag skulle testa eller vad det nu var jag skulle göra. Hade hellre testat hudkrämer.

    SvaraRadera
  2. imse; Det gäller nog att kolla vad det är som ska testas innan man hoppar på det...
    Fick erbjudande om att testa någon märklig greja till datorn, men det hoppade jag över med gott samvete. Hade förmodligen inte fattat vad den skulle göra för nytta ändå, ha, ha...
    Hudkräm däremot vet jag precis vad jag ska göra med ;-)!!!

    SvaraRadera
  3. Vad spännande, hoppas du lägger ut omdömena här på bloggen också ;o)

    SvaraRadera
  4. Vad häftigt!!!
    Visste inte att det fanns nån sån däringa testa produktgrej... Vet några saker jag skulle vilja testa. Frågan är bara om jag skulle vara betrodd med det.. hehe

    kramkram

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!!!
    Va roligt med lite paket på posten & få testa lite olika saker!!!
    Hoppas du blir nöjd med dem!!
    Hur mår du annars?
    Hoppas du mår bra!!
    Önskar dig en underbar Tisdag!!
    Va rädd om dig!
    Kram Tina

    SvaraRadera
  6. Koola Viola; Något kommer jag nog att nämna så småningom... Får väl ge det hela en chans, men tycker nog att min vanliga kräm känns mer (hmmm) kladdfri...

    ******************************

    bc owner; La in en länk idag :-)! Bara att kolla...

    Kramen!!!

    *******************************

    Tina; Visst är det kul att testa grejer. Särskilt när man inte har ekonomi att prova nya saker bara så där...
    Ha en jättefin tisdag du också!!!
    Solsken idag; det betyder en hel del det!!!!

    Kramen och sköt om dig!

    SvaraRadera
  7. Jag är oxo med i Buzzador, men jag testar mest djurprodukter, mat och sådant. Var ett tag sedan jag var med i en kampanj nu.

    Caroline

    SvaraRadera
  8. Det låter spännande! Letade själv upp den där sidan i går!

    Ha det bra!
    Kram

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!