Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

onsdag 10 mars 2010

Testing, testing

Idag har duschkrämen provats!
Den gröna flaskan är den jag brukar använda och den blå är alltså "provflaskan".
Tyckte faktiskt väldigt bra om denna nya Dove!
Neutral doft, verkar dryg, flaskan "står på korken" = lättanvänd... 
Man känner sig avgjort REN när man har tvättat sig med denna!!!
Helt klart något jag känner att jag kan rekommendera!

Krämerna är jag lite mer tveksam till.
Kan vara så att jag är lite överkänslig för att känna mig "kladdig" i fejset, men jag tycker inte att denna krämen "drar in" i huden särskilt fort (eller snarare inte alls, med mina mått mätt).
Har provat att ta väldigt liiite kräm och tänkte att kladdkänslan kanske berodde på att jag var för frikostig, men tycker fortfarande att jag har en känsla av att det känns en aning kletigt...
Och hur det hela inverkar på "bekymmersrynkorna" i pannan får vi väl se... Ännu inget resultat där.

******************************************

I övrigt har en viss trötthet brutit ut i "huset i skogen"...
Vi vill inte varken det ena eller det andra.
Men det kanske blir bättre framåt dagen.
Får väl se vad en promenix i solen kan göra för humöret....


7 kommentarer:

  1. Tror inte det är något som helst fel på dig eller dina "bekymmerspannveck". Du är helt enkelt inte någon torris!

    Ork & trötthetsbacillen sveper nog över hela landet just nu.
    Banne mig om den inte kommer med solen. Solen, denna underbara livgivande gula plupp visar ju utan pardon på allt som gömts undan i vintermörkret där mysbelysningen härskat under en långe tid. (Jag har bra ögon, tack så mycket.) Tyvärr är det inte det bara snön som döljer.

    För övrigt önskar jag dig & dina pälsbollar all ork allt det bästa idag också!

    //m-matten
    (nu i min låda slutar hon visst aldrig kommentera)

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!!
    Va roligt att testa lite så =) Här ska jag iväg till jobbet men längtar redan hem till soffan..Zzzz... trött här oxå =)
    Hoppas ni får en fin dag & att ni mår bra!!!
    Varmaste kramen till fina dig!
    Tina

    SvaraRadera
  3. m-matten; Brukar faktiskt behöva lite kräm i fejan, men den jag brukar ha drar in snabbt som sjutton och sen känner jag inte mer av den. Och det passar mig bättre än något som "kladdar" hela långa dagen... Nytt eller inte!

    Hittade för övrigt inte orken ute heller... Men det kanske är så att det blir för mycket med solen... Konstigt, för man har ju härjat hela vintern och saknat ljuset... Ja, ja! Människan är ett underligt djur!

    Säger detsamma till dig! Allt gott till dig och de dina!!!

    Solkram!

    *****************************

    Tina; Jo, det är kul att få testa grejer. Skulle nog aldrig ge mig på att köpa något jag inte är sådär säker på att jag vill använda. Det är den där pengabristen som bestämmer här... Tradigt, men sant!!!

    Hoppas du har det bra idag och att inte den där eländes SLE´n bråkar med dig!!!

    Varm kram tebax!!!

    SvaraRadera
  4. Hej igen lilla Uffematten!
    Vad trevligt att få prova på lite olika saker så där! Inga bindande saker?
    Hoppas du fick lite energi på promenixen! Tycker det verkar som att alla är väldans trötta nuförtiden-det är den förbaskade våren :-O

    Stora energiska vårkramar på dej!

    SvaraRadera
  5. hugan; Njet, inget annat än att avge ett omdöme...
    Har förstått att det inte bara är mig luften har gått ur, och det är ju skönt att man inte är ensam om detta märkliga beteende.
    Men nog ska det bli skönt när man slipper dessa eviga promenader till pannrummet!!! Tror det är det jag avskyr allra mest vintertid.

    Kramar tebax!!!

    SvaraRadera
  6. Lät kul det där med buzzadora, kanske något att tänka på.
    Dina testcremer står i mitt badrum, de är bra. Lite creme i ansiktet måste jag ha, är en riktig torris. Några rynkor har då inte försvunnit tvärtom. Det är nog inte preparatens fel.
    Vårtrötta blir vi nog lite till mans. Vi fär ta nya tag när snön och halka har försvunnit.
    Ha det så bra
    Kram Viola

    SvaraRadera
  7. Kan trösta med att "tröttehetn i stugan i skogen" även nått huset i Mölle. Bah, när ska solen komma o göra en lite piggare o få livsandarna att återvända. Kul att läsa din test, får kanske prova den blå flaskan??
    Kram på dig.

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!