Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

fredag 12 mars 2010

Fredag


Det är fredag, solen skiner och jag är "färdigstädad"...
Dags för hundpromenad och koll i postlådan.

Humöret kunde vara bättre, men jag har tagit mig samman och ringt till en tjej i Dalum som har ett hus att hyra ut. Misstänker att det är för litet, med tanke på katter och fåglar, men det skadar inte att titta.
 Läget verkar ok i alla fall...
 Flyttar gör jag inte förrän jag hittar "rätt hus". Sitter trots allt inte i sjön, även om det är besvärligt många gånger här. Och djuren har det ju jättebra i dom här omgivningarna och det är värt mycket för mig.
Kan kanske vara ok att skaffa sig lite "vana" med att kika på tänkbara bostäder och komma underfund med  vad som kan vara bra att fråga och titta lite noggrannare  på...

Alltid lär man sig något...

Ha en alldeles förträfflig fredag och helg!!!






5 kommentarer:

  1. Hej vännen!!! Jag har en liten Awaed till dig inne hos mig... =) .. om du vill ha den förstås =)
    Jag hoppas du finner rätt bostad snart! Den som bara känns helt rätt. Där du & dina underbara djur kan finna trygghet & glädje!!!
    Önskar dig en fin helg vännen & hoppas på att min lilla award kanske kan pigga upp dig lite =)
    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Tina; Såna här kommentarer lyfter verkligen!!! TACK!!!
    Ska ila till din sida och kolla vad du har hittat på :-)!

    Hoppas att du får en fin helg och sköt om dig!!!
    Kramen!!!

    SvaraRadera
  3. Så du går med flyttetanker du også .. :o) Er jo viktig å finne det rette stedet da .. spesielt med tanke på dyra.

    Har skrevet meg opp som buzzador jeg også ... men enda ikke hørt noe fra dem. Ikke sikkert de har behov for flere??

    Håper du får en flott helg - klemmer!

    SvaraRadera
  4. Hejsan svejsan =)
    Ja, vilken hääärlig dag det varit!
    Den kannan du har på bordet som vas...den är bedårande, jätte fin!
    Hoppas du hittar någon bra bostad som passar dig som handen i handsken, jag ska hålla tummsen :)

    Ha en trevlig kvall och Take care!

    SvaraRadera
  5. Jag hoppas och ber att du snart ska hitta ditt "drömhus"....
    Hur gick det med det i Dalum?

    Stor kramis!
    Jenny

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!