Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 29 mars 2010

Fortfarande alldeles trött...


...och dessutom SNÖADE det imorse.
Jo, det är alldeles sant!!!
Men det försvann lika snabbt som väl var.

Att jag är trött kan väl i viss mån bero på pappa...
Taskigt att skylla på honom, tycker ni kanske, men se det tycker inte jag!
För min pappa kunde inte förse sin väckarklocka med batterier och han skulle hämtas klockan sex imorse för transport till sjukhuset i Västervik.
Och jag har knappt sovit inatt för att jag var orolig för att han skulle försova sig.
Nu visade det sig att jag hade kunnat ge fullständigt attan i att ens fundera på detta, för när jag ringde strax innan halv sex, var faderskapet uppe och pigg och nyter.
Det var inte jag!!!

Har uträttat ärenden idag.
Biblioteket och handlat här och där och till slut fick jag ont i skallen och ville bara hem.
Nu är jag hemma och ska bara se till att mata pannan en gång till, sen ger jag upp!
Är hjärtligt trött på min rygg och huvudvärken och känner mig superdupergnällig!
Men jag gnäller väldigt tyst för mig själv, så förhoppningsvis stör jag inte någon...

Natti, natti

3 kommentarer:

  1. Det är en av fördelarna med att bo ensam - man stör ingen. Å andra sidan måste man fylla på med ved själv.... Annacarin

    SvaraRadera
  2. Heisann!

    Er innom som snarest for å ønske deg ei riktig god påske - jeg kommer sterkere tilbake etter påske :o) Håper du får tatt igjen litt søvn!

    Stor klem fra meg :o)

    SvaraRadera
  3. Annacarin; För att inte nämna snöskottning och gräsklippning och betalande av räkningar... DÅ hade det varit bra att ha någon som kunde ta över ;-)!!!
    Kram skickas till Sveriges framsida :-)!

    *********************************

    Torilpia; Önskar dig en riktigt fin påsk! Vi får väl hoppas på lite varmare väder. Det brukar ju sätta fart på livsandarna :-)!!!
    Sköt om dig och din familj!

    Stora påskkramen!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!