Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

torsdag 25 mars 2010

Inte precis som vi hade tänkt oss, men...

Besöket som inte blev av igår, blev av idag istället.
I alla fall "halva" besöket... Bonusbarnbarnet var inte med... Lite snopet, men det blir fler tillfällen...
Den blivande bruden lyckades fixa till det hela ( trots vissa problem med en nyckel... huuuu!!! Lite onödigt spännande.) och fick låna sin pappas bil.
En enorm lättnad för brudparet. För det är en del att ordna med... Tårtor, lokalen, duka, mat...

Och jag slapp ifrån städandet en stund.
 Och när J hade åkt bestämde jag helt enkelt att klockan var mat och sen tyckte jag inte att det var nån idé att sno omkring och förresten är det väl en dag imorgon också?!

Men imorgon ska jag nog kanske ta tag i det hela.
Mycket kanske...
Fast det bör ju göras för på lördag ska jag ju till Falköping på
BRÖLLOP!!!!
  
Lite spännande är det allt!
Så blir det ju roligt att träffa J's mamma som kommer hit från Värmland...
Och min bästis L, som är inbjuden som varande "bonusmoster" till mina barn.
Och alldeles särskilt till "Mellan-M"...

Det kanske rent av går som en dans att städa färdigt imorgon...
Om jag tänker på att jag ska åka iväg på lördag och vara vittne (stolt som fasen för att bli vald till detta!!!) när min M och hans J gifter sig!

Och alla barnen kommer!!! Älsklingsdotera lyckades fixa till det hela så hon kan vara med på denna begivenhet!
Klanen samlad!!!
Händer inte för ofta, milt sagt!
Men på lördag; då minsann...


 (Har nog blivit lite smittad av allt bröloppsprat, he, he) 


4 kommentarer:

  1. SKIT i att städa. Det kan ju vara kul att få gå på bröllopet utan att gå dubbelvikt. Tänk på ryggen. Skiten ligger garanterat kvar när du kommer hem, så du behöver inte oroa dig för att den ska slarvas bort!!!!! Annacarin

    SvaraRadera
  2. Annacarin; Skulle nog vilja strunta i det hela, men den där förb***de allergin har börjat tjafsa med mig igen... Kliar!!! Inget kul!!! Blir nödd och tvungen att torka av det värsta... Men bara precis det som behövs. För inte fasen tänker jag gå dubbelvikt på något bröllop inte!
    Det var egentligen därför jag skulle ha gjort det idag. Så att jag skulle vila imorgon. Men det blir sällan som jag har tänkt mig ;-)!
    Lite taskig karaktär, kanske?

    SvaraRadera
  3. Låter fasligt spännande och pirrigt och kul och....alldeles, alldeles underbart!!!
    Ja, nu syftade ju jag inte på den däringa städningen då....Haha!

    Kram på dej och städa med "hartassen" bara...*blink, blink*
    Jenny

    SvaraRadera
  4. Jenny; Tänk det trodde jag ;-)! Att du syftade på städandet... Det KAN ju vara lite spännande. Särskilt när man hittar pennor på dom mest märkliga ställen... Fast direkt underbart är det väl inte. Skulle vara när det är färdigt då :-)!

    Kramen och var rädd om dig!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!