Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

torsdag 28 oktober 2010

Borde nog...

.. ta tag i städeriet.
Men så hamnar jag här istället.
Visst är det konstigt?

I sanningens namn borde jag nog ha börjat med detta igår.
Men då regnade det och blåste och varenda jäkla led i hela mig bara vrålade...
Och jag var tvärsur.
Nästan hela dagen.
Utom när jag telefånade med vännerna och pappan.
Och petade in musik på bloggen och skrev mail till kreti och pleti och lagade fisksoppa.
Och det var säkert bra att det blev lite avbrott i argsintheten.
Kan inte vara nyttigt att vara så där tjurig en hel lång dag.

Har i och för sig liiite efterverkningar idag, men det känns betydligt bättre.
Och det måste ju vara bra!
Tycker jag :)!

Ha en fin torsdag och sköt om er allahopa!!!

5 kommentarer:

  1. Ja..att städa är inte kul, så enkelt är det nog, därför hittar man på en massa andra jätteviktiga saker som att blogga t ex ;-O
    Men vad bra att både knopp o kropp är gladare idag då :-)
    Ha en skön torsdagskväll nu!
    Kramen på sej

    SvaraRadera
  2. hugan; Mmm, det är dötråkigt att städa, men om man får långväga gäster känns det bättre om det är någorlunda rent i huset... Någorlunda!! Inte superduperrent :)!

    Kramen tebax och ha en fin torsdagskväll!

    SvaraRadera
  3. Ja nog kan man hitta på roligare saker än att städa, men det är ett nödvändigt ont om man inte ska damma igen totalt. Men sen är det ett ordspråk som säger "bättre med lite skit i hörnorna än ett rent helvete" o faktiskt känns det bättre då man uttalat denna fras ett par ggr......prova.
    Kram på dig.

    SvaraRadera
  4. Mia; Jo, men har dels dammallergi och ska ju dels ha besök här idag... Nervös?? Jag??? Skojar du?!

    Kramen tebax!!

    SvaraRadera
  5. nej det är inte bra att gå omkring och vara småsur en hel dag. hoppas att du får en så bra helg som möjligt. tänker på dig. kramkram

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!