Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

lördag 30 oktober 2010

Dejten som försvann..


Skulle ju få besök av S i helgen...
Vi hade kontakt mitt på dagen på torsdagen och då skulle han höra av sig på torsdagskvällen.
Han skulle ta kvällsbåten över till Oskarshamn och stanna hos en kompis där över natten, för att fortsätta till huset i skogen på fredagsförmiddagen.

Kan nu konstatera att efter detta samtal har jag inte hört ett knäpp...
Månne det vara mitt något häxiga beteende i samband med Halloweenhelgen som har skrämt slag på den stackaren??
 
 

Fast i min värld hör man av sig om man inte kommer som man har sagt/bestämt. En ren artighetsgrej.
Har jag för stora krav??
 
Nåja; kunde ju skicka iväg ett mail till "söte Berra" och lugna honom med att jag förmodligen inte kommer att dyka upp i sopsäckar runt hela Västra Götaland.. Passade på att råda herrn ifråga att strunta i att stirra på otäcka filmer på TV. Han klarar uppenbarligen inte riktigt av det, he, he...
 
Och vännen H var jättegullig och pratade bort halva natten...
Inte för att jag var särskilt upprörd igår heller. Mest irriterad, faktiskt.
Och nöjd med att jag inte hade åkt iväg och handlat hem en massa mat och annat. Hade ju varit ganska så bortkastade pengar, och nog kan man använda sina ören till bättre saker?!

Och jag kan konstatera att jag tyckte det var helt ok att vakna imorse i ett tomt hus. Eller ja; så tomt det nu blir med zooet, ha, ha..
Hmm; är jag kanske helt enkelt heleremitisk??
Fast jag vet ju VEM jag hemskt gärna skulle vilja träffa...
Jo; fortfarande och trots allt...
Äh; jag är nog inte riktigt klok..

"Det är inte säkert man fattar alla beslut man tar"
(Tage Danielsson)
 
Och jag fattar sällan mina...


14 kommentarer:

  1. Hej , ja så dålig stil att inte höra av sej dåligt beetende . Ha en fin helg ändå Kram // STINA

    SvaraRadera
  2. Skit-karlar!!!!

    Förresten....jag "snodde" ditt citat här ovan och klabbade in det på min blogg!
    Det var så rackarns bra så jag kunde ju inte låta bli...Hahahahaha!

    Kram lilla du!!!
    J:son

    SvaraRadera
  3. StinasLoppis; Fast det är ju bra att få reda på hur folk är i ett tidigt stadium...

    Kram tebax!

    ********************************

    J:on; Äh! Strunt i honom!

    Kändes betydligt värre med L. Honom saknar jag... Jäkligt!!

    Och visst är citatet alla tiders!

    Kramelikram, söstra mi!

    SvaraRadera
  4. Men du, så märkligt! Tänk om det hänt S någonting..? Någonting riktigt allvarligt, menar jag. Annars uteblir man väl inte bara? Särskilt inte om ni talats vid dagen före och allt var liksom klappat och klart.

    Tage Danielsson är en storfavorit här i "Rucklet". Maken till smart karl är svår att hitta, kanske rentav omöjlig.

    Önskar dig en gemytlig lördagkväll där i skogen!

    SvaraRadera
  5. Äh det var en märklig en! Å dålig stil må man verkligen säga!! Snacka om att få kalla fötter eller?! Ja listan kan göras lååång, men så där beter man sig väl endå inte!! Stackars dig som handlat hem en massa åxå...åh! hade jag morrhår hade de kroknat av ilska!

    MEN! VEM är det som du så gärna verkligen vill träffa!??! Ta chansen då!För bövelen, livet är för kort för att gås runt het gröt med! Sätt fart!

    men härligt citat där ;-)
    Hoppas du får en trivsam helg iaf. Du har ju dina trogna pälsklingar hur som helst! :-)

    Kramar på dej!

    SvaraRadera
  6. Nina; Ingen fara med S... Han bara bestämde sig för att ge fan i att åka. Och "glömde" tala om det... Han har varit "ute" på dejtingsidan både inatt och idag... Och nä; jag bryr mig inte. Faktiskt!
    Och H här i trakten ringer och underhåller mig med sina vanvettiga historier och vill INTE komma och hälsa på, he, he...

    Går ingen nöd på mig!
    Kramelikram!!

    ****************************

    hugan; Den jag vill träffa vill inte träffa mig. Inte nu i alla fall.. Men jag VET att fanskapet (ursäkta min dåliga franska) är här och läser.

    Handlade aldrig. Ibland är man klok som en liten pudel ;)!! Eller småsnål. Eller helt enkelt pank. Nåja; något att vara tacksam för mitt i alltihop, ha, ha...

    Kramen och puss på nosen till Elsa!!

    SvaraRadera
  7. Japp,

    nu hör jag att det inte ekar tomt i brunnen längre, den håller på att fyllas upp igen. Snart är den så full att du kravlar dig upp ur den av egen kraft och fortsätter; inte som vanligt utan på nytt.
    Skåda ljuset=) Banne mig!


    kramen&buffentilleralla
    m-matten&M

    SvaraRadera
  8. m-matten; Jodå, jag kravlar upp, bit för bit... Halkar ner en bit ibland, men det blir kortare bit varje gång..
    Så skådar vi ljuset!! Jädrar anoda!

    Kramen bästa m-matte och buff till m-hunden!!

    SvaraRadera
  9. SLänger ner ett par simfötter till hjälp i brunnen!

    SvaraRadera
  10. J:son; Ha, ha! Som väl är är "min" brunn ganska så torrlagd.. Gillar inte kallt vatten, brrr... Illa nog som det är, liksom...
    Men jag tror/vet att det blir bra till slut. Men allt har sin tid. Det är bara att acceptera faktum. Och nog tror jag att jag har kommit en bra bit på vägen?! Känns så i alla fall, även om jag "dippar" lite ibland (nåja; inte sååå ofta som förut i alla fall)!

    Och jag har ju er,vännerna och självvalda släkten, som skickar uppmuntran och stöd! Utan er hade jag nog fullständigt gett upp!!!

    Kramen bästaste söstra mi <3!!

    SvaraRadera
  11. Stackarn, han vet inte vad han gått miste om. Han får skylla sig själv. Han är inte värd dig.

    Fortsätt nu upp för brunnskanten. Bara en liten bit kvar.

    Kram

    SvaraRadera
  12. imse; Nää; stackars människa *gapskrattar*... Men det var väl tur för mig att jag slapp träffa en sån knäppis?!
    Inget ont som inte har något gott med sig :)!

    Och det kravlas duktigt nu... Är nog snart där, men allt har sin tid. Och jag hinner nog..

    Kram och tack för din kommentar!

    SvaraRadera
  13. Aj, som tusan, hördu! Ta och spola göken, för så beter man sig inte. Har man en deal så har man, sen kan man inte skylla på att man "glömde".

    De senaste dagarna har jag funderat en hel del på vad i helskotta man ska med en karl till. Egentligen. Det blir bara en massa strul och missförstånd och saker som ändå inte blir gjorda och så blir man irriterad över den saken och så går "frieritiden" över och så börjar han bete sig som en ännu större idiot och så till slut sitter man ändå där och undrar om det inte var bättre att vara singel. Typ. ;o)

    SvaraRadera
  14. Nina; Just den karln var jag väl inte så intresserad av "på det viset"...

    Och detta att leva ensam känns betydligt värre när alla barn har flugit ut, kan jag meddela...
    Fast inte så illa så att man "tar vad som helst", he, he.. Nä; har nog rätt höga krav.

    Och så ska "Han" helst ha havet i ögonen *flinar*. Och kunna använda språket och kunna stava och...

    Lär förbli "eremithäxaniskogensdjup", ha, ha!

    Kramelikram till dig!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!