Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

lördag 23 oktober 2010

Ibland kan det nog vara...

... bra med halvtaskigt väder...
Har fått lite gjort inomhus idag..

Fixat nytt förhänge för gamla fula garderoben i "fågelkupén"..
Strukit lite byxor och annat som har legat här halvårsvis..
Pratat en liten stund med pappan (fast det gör jag ju nästan dagligen vare sig jag har tid eller inte *L*)..

Svarat på ett mail från "Söte Berra", vilket tar sin lilla tid eftersom det oftast är frågan om väldigt invecklade spörsmål *gapskrattar*.. Hans formuleringsförmåga är något alldeles extra!
Väldigt underhållande!

Mailat lite med S *L*.. Fast att människan skulle iväg och köpa varmrökt lax tycker jag var onödigt att tala om för mig! Eller hur?? För här blir det minsann inte lax av varken det ena eller andra slaget. Tror jag. Om det inte ligger någon lite laxbit i frysens djup... Hmmm, får nog riva runt lite där. Sedan.

Hade sovmorgon imorse.
Till halv nio.
Har inte hänt på flera år att jag har fått vara ifred från zooet så länge.
Var visserligen vaken rätt mycket inatt, men känner mig nog en liten aning bättre till mods nu när jag börjar "komma ifatt mig".

Konstaterade just att bitskheten och häxattidyden börjar komma tillbaka lite smått.
Och det är nog inte fel, med tanke på mitt halkande upp och ner i den förb....de brunnen jag har hamnat i.
Känner trots allt att det blir längre stunder i "ljuset" för var dag.
Och vet ju att jag har så fina vänner som bara finns där!!!
Ni anar inte vad det betyder när man mår dåligt!
Fast jo; det vet ni nog *L*... För jag vet ju att jag inte är ensam om att tidvis vara väldigt nära botten.

Ha en jättefin fortsättning på lördagen allahopa och var rädda om er!!!!



6 kommentarer:

  1. En bra dag, låter det som. Du kommer längre och längre ifrån brunnsbotten.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Välkommen upp i ljuset. Annacarin

    SvaraRadera
  3. imse; Ja, känns som om dom där bakåtstegen blir mindre och mindre. Är glad för det!!! Inser att det kommer att ta ett tag till innan jag är tillbaka helt och fullt, men varje steg framåt är en seger!!!

    Kram till dig :)!

    *************************

    Annacarin; På väg... Snart där!!!
    Ha det gott! Hörs snart!!!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Tack raring för din snälla kommentar hos mig! Och ja, jag är definitivt såld på dr Gunnar Nordenstam ;o) Maken till vettigt uttalande från en karl får man leta efter!

    SvaraRadera
  5. Vad skönt att läsa att det blir lite lite bättre för varje dag.

    Och så skönt för oss alla att veta att vi är inte ensamma.

    kramkram

    trevlig söndag <3

    SvaraRadera
  6. Nina; Håller med dig! Ovanligt klok man *L*!! Gissar att han är gift, såna brukar inte vara lösa och lediga *skrattar*..

    Sköt om dig, hördu! Och tänker på dig och hoppas att allt löser sig på något klokt sätt!

    Kramen!!!

    ********************************

    Cattis; Ja, det är skönt att veta att det finns fler som råkar ut för såna här tillstånd. Även om det är svårt att se när man kravlar omkring på botten av den där jäkla brunnen...
    Det är eh sån lättnad att känna att stunderna i ljuset blir längre och fler efterhand.

    Tror det är en jättehjälp att veta att alla vänner IRL och alla bloggvännerna finns där.
    Ni är värda guld i såna stunder!!!

    Kramen till dig!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!