Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

torsdag 14 oktober 2010

Rapport från brunnsbotten

Eller från vägen upp, kanske..
Känner att besöket av yngste sonen verkligen lyfte mig!
En bra bit upp ur brunnens djup!

Har nog inte riktigt insett hur mycket jag saknar den "lille olyckan" *L*.
Och så blev jag av med en kattbur och lite grejer han hade kvar här.
Man måste väl förena nöje med lite nytta, he, he...

Har pratat med S idag också.
Besök preliminärbestämt till den 29-31 oktober..
Det är ju detta med avstånd och båtar och biljetter och....
Men det känns bra!
Lugnt och bra!!
Gillar den mannens sätt att bara ta allt för vad det är och inte göra så stor affär av saker och ting.
Tror det är precis vad jag behöver nu! En trygg och bra kompis!!
Och vi är minsann vänner på Facebook också *skrattar*...
Visst är det smått urlöjligt?! Detta FB, menar jag...
Men lite roligt samtidigt *L*!

4 kommentarer:

  1. Gott när barnen kommer hem och får en att må lite bättre.

    Jag "hör" ett annat "lugn" i dej när du skriver om "John blund", än om tidigare .....hmmm....män.

    Och va roligt att han kommer och hälsar på dej!

    Den där pendeln hade kanske inte så fel ändå...(;
    (Den bar ju sej skit-konstigt åt vid tidigare försök...Minns du?)

    Det som sker, det sker. Och kanske finns det en väldans bra mening med allt.
    Vi får hoppas på det i alla fall!

    Natti och kram där nere i brunnen!
    (kravla dej upp nu! Där nere händer ändå inget roligt!!)

    J:son

    SvaraRadera
  2. Härligt att du håller på att krypa upp ur brunnen. Facebook är kul - ska se om jag kan hitta dig där.

    Många kramar till dig
    kramkram

    SvaraRadera
  3. J:son; Tror att S blir en mycket god vän. Och det är gott nog. Orkar inte riktigt engagera mig så där våldsamt. Inte just nu i alla fall. Men det är en människa man kan prata med på ett sansat sätt. Inte en massa tjafs. Och det uppskattas! Mycket! Vad det sedan blir av detta vet jag inte. Lite knepigt är det ju med öbor *L*...
    Men han ser fram emot att komma hit och jag tycker det ska bli roligt, så vi tar det därifrån och så blir det som det blir...

    Och kravlandet får ta den tid det tar. En bit upp och en liten bit ner. Det är ju så det funkar... Känns skönt att jag kan "pausa" eländet en stund nu och då i alla fall...
    Och solen gör sitt till... Ska ta tag i städeriet i sakta mak idag. Mycket ute med Uffe och Nalle blir det!

    Kramen, söstra mi och var rädd om dig!!!

    *******************************

    Cattis; Vänner på facebook också!
    Kul!!
    Kravlar upp en bit och ramlar ner en liten bit... Det har vänt i alla fall och det är jätteskönt.
    Härligt väder här idag! Det påverkar säkert både depperiet och humöret i övrigt *skrattar*..

    Kramar till dig!!

    SvaraRadera
  4. Åh, facebook är roligt ju!

    Du vet när man är nere på botten i brunnen, så finns det bara en väg därifrån. Och den leder upp!

    Kram

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!