Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

lördag 2 oktober 2010

Pratat med...

... Anniqua idag!
Hon lät mycket starkare på rösten och det verkar gå framåt med hennes tillfrisknande.
Kanske inte så fort som hon vill, men ändå!

Kändes väldans bra att höra hennes skratt igen!!!

*************
Ägnar mig åt att elda och tvätta och funderar på hur allt är och "voffö" vissa människor är så konstiga och besvärliga...
Och varför min "villgärnahjärna" har gått i baklås (eller spinn; beroende på hur man ser det)...

Där har jag nog sysselsättning för ett bra tag framåt...
Det är väl själva den att somliga inte kan fatta något!



5 kommentarer:

  1. Hej älskade vän!!!
    Va skönt att hon är på bättringsvägen!!

    Ja, du.. ibland kan man bara inte förstå andra människors sätt att tänka el vara. Ibland undrar jag om det är JAG som är utbölingen..fniss... det JAG tycker är vett & etikett kan vara nån annans motsatts =))

    Hoppas du mår bra & att du har det bra! Fast jag inte är här så ofta,, så finns du med mig!!!

    Varm kram Tina

    SvaraRadera
  2. Tina; Det tar TID att komma igen efter en stroke; det är så... Och Anniqua är väl lite för att allt ska hända igår (vi har nog vissa drag gemensamt, he, he). Men det var så skönt att höra att hon kunde skratta så gott!!!

    Och det där mailet jag lovade att skicka förra veckan har jag inte skickat... *skäms*. Men det kommer :-)!

    Tänker ofta på dig! Har ju mitt halsband *L*!

    Kramen, vännen min!!!

    SvaraRadera
  3. Hjärna i baklås? Det rättar nog till sig ska du se.

    Kram

    SvaraRadera
  4. imse; Helt klart! Om det nu inte är i spinn den har råkat ;-)...

    SvaraRadera
  5. Vad glad jag blir för Aniiquas skull!!
    Lova att hälsa henne, och en önskan om "Krya-på-sej från mej me´!"

    Kram på dej själv också!
    J:son

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!