Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 26 oktober 2010

Känner att...

.. jag måste förklara mig lite.
Med tanke på kommentarerna till mitt förra inlägg *L*...
Uttryckte mig som vanligt alldeles luddigt...

Jag är alldeles nöjd med att få nya vänner. 

Jätteglad för det, faktiskt!!
Även om jag vet att jag söker den där människan jag vill dela mitt liv med.
Så att jag skriver "bara vänner" betyder inte att jag på något sätt är missnöjd med det!!!
Inte ett dugg!!!
Jag är så jäkla glad över att ha hittat så underbara människor som bryr sig om och som jag känner att jag bryr mig om tillbaka...

Och jag ringaktar inte vänskap!!! Utan vänner står man sig slätt! Det är alldeles sant, det!!

6 kommentarer:

  1. Du har alldeles rätt! Vänner klarar man sig inte utan! Jag har några få underbara vänner som jag trivs otroligt bra med. Hellre dessa en en massa ytliga vänner! Många kramar!

    SvaraRadera
  2. Renée; Visst är det så! Men att jag har skrivit "bara vänner" är väl betingat av att det är dejtingsidor som just nu är aktuella.

    Men vänner är bra, även om det kan vara för begränsad tid man har dom.
    Visst hoppas jag på att få behålla R som vän länge, länge. Underbart med en så klok och ödmjuk person. Men allt beror ju på omständigheter. Som ju förändras efterhand...

    Massor av kramar tebax! Var rädd om sig!!!

    SvaraRadera
  3. Vänner eller mer, huvudsaken det blir något! Inte alls illa så!
    Jag önskar dig fortsatt lycka till!
    Kram på dej!

    SvaraRadera
  4. hugan; Just! Huvudsaken är att det ger något utbyte... Och jag inser att jag har haft tur hittills. Med vissa undantag, förstås :)...

    Kramen!!

    SvaraRadera
  5. Och jag är GLAD för Din skull att Du fått så många vänner!
    Tro inget annat...(;

    Kram, J:son

    SvaraRadera
  6. J:son; Vet jag väl ;).. Men jag uttryckte mig dumt, det gjorde jag... För vänner är INTE "bara", dom är ALLT!!!

    Kram, vännen ;)!!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!