Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 18 oktober 2010

Dagen efter

NEJ, NEJ!!!

Inte så...

Bara dagen efter Jönköpingsresan före *L*..

Fd granne K och jag var ute och åkte igår.
I Missilenbilen.
Märkvärdigt var att det fanns betydligt mer bensin i bilen när jag kom hem än när jag åkte.
Utan att jag hade betalt ett öre för den...

Och som vanligt är det bara sååå himla roligt att vara ute på vift med K!!!
Är så glad att jag har en sån vän som jag kan lita på till hundra procent.
För det gör jag, K! Du står högt, högt på listan av "världens bästa vänner"!!!!

Dessutom kunde jag nog ha varit "dagen efter" om jag hade velat.
Fick en flaska rött inköpt i Italien med mig hem från Mullsjö.
Kanske skulle sparas till slutet av månaden?!
Hmm, tål att tänka på!

Kom ihåg att köpa hem en påse Frolic... Har varit nästintill mordhotad av Herrarna Hund. Dom har strängt påpekat att om man nu får levergodisar ute när man är "duktig" (hmmm, kan väl diskuteras, tycker jag. Inte dom!) ska man väl för tusan inte behöva trycka i sig såna när man kommer in också.
Dom påstår att detta faller under epitetet "djurplågeri i den högre straffskalan" och till råga på allt höll S med dom!
Är detta verkligen rättvist????
Jag bara undrar....

7 kommentarer:

  1. Trevligt trevligt med rödvinsbesök i slutet av månaden! Hurra för dig!

    Frolic ;) Det har jag som godis till Elsan, så pass att hon tycker sitt torrfoder är trist som gatan...ja de stackars små liven ;)

    Ta hand om sej o må nu så gott!
    Kramen på dej

    SvaraRadera
  2. Hugan; Men jag är allt en aning luttrad, så besöket tror jag på när jag ser det :)... Fast han verkar rätt pålitlig, S, men man vet ju inte...

    Har också frolic som belöningsgodis och efterpromenadgodis INNE. Ute har vi leversnittar. Därav protesterna!

    Kramen på dig och puss på lilla nosen till Elsa :)!

    SvaraRadera
  3. Mer bensin efter än före? Vet inte du om att det är kriminellt att "slanga"? Annacarin

    SvaraRadera
  4. Tycker inte att det är ett dugg konstigt att någon skulle vilja åka lite bil och båt för att träffa dig. Så upp med hakan och tro på dig själv.
    Låter ju superlätt.. Och inte kommer det från rätt käft som bröt ihop i lördags för att jag överkokade potatisen.
    Ja man är nog lite knäpp alltid.
    Men jag hejjar på dig! Du är värd att träffa en trygg och rolig man. Att kunna skratta tillsammans är den bästa egenskap som finns mellan två människor.
    Sköt om dig vännen min!
    KRAM!!!

    SvaraRadera
  5. Annacarin; Men inte om bensinen betalas med annat kort än mitt, väl??? Men attan så snabb hon är K när hon vill!!! Tur för mig att jag har såna vänner!
    Och att jag har fått lära känna dig:)! Det är jag jäkligt glad för!!!

    ***********************************

    Annica; Och jag hejar på dig! Nog reder vi ut detta även om det blir ett steg fram och två tillbaka. Tillbakastegen blir myrsteg; yttepyttesmå! Har jag bestämt!!!
    Det är jobbigt medan det pågår, men nog kommer både du och jag ur eländet till slut! Övertygad!!!

    Och jag kan inte tycka annat än att det är lite mysko att någon vill göra sig så stort besvär bara för att träffa en knubbig liten kärring i skogens djup! MYCKET märkligt. Men kul! Och blir det bara av också så har jag nog en riktigt god vän där!

    Var rädd om dig vännen!!! Tänker på dig!!!

    Bamsekramen!

    SvaraRadera
  6. Hej fina vän!!
    Gud va härligt du haft det! Det är så skönt att ha en vän man kan lita på i alla väder & hon tycker helt säkert detsamma om dig!!!!

    Hoppas att du mår bra. Tänker ofta på dig.
    Varm kram Tina

    SvaraRadera
  7. Härlig utflykt, och vilken go kompis som pröjsade bensin till Dej!

    Men du...nu har du inte tid att sitta kvar här och läsa!
    Du har en utmaning att hämta inne hos mej ju!

    Kram, J:son

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!