Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

lördag 1 januari 2011

Dag 1...

... har kommit och gått...

Satt här i beckmörkret och firade nyår igårkväll..
Strömlös så det förslog.
Attan så svart det blev helt plötsligt..
Men med lite tända ljus och lilldatorn (batterier kan vara bra ibland) gick kvällen i alla fall...


Och strömmen kom tillbaka vid halv tolv, men TVn ville inte riktigt vara med, så "nyårsklockorna" missade jag. Fast det blev ju nytt år ändå :)!


Och idag har jag "pratat" med K (en nyfunnen väninna på MP, en himla kul tjej!!) en hel del via mailen..
Vi konstaterade till slut att vi nog inte är riktigt kloka, men att det kan vara bra att ha något att skylla på om/när saker går åt skogen...
"jag är inte riktigt klok, så mitt fel kan det banne mig inte vara"

Och så har jag lagt en trekortsläggning med tarotkort för H, som vill komma och hälsa på i veckan.
Och tänk; det tycker jag skulle vara himla kul!!
Faktiskt!!!
Vi ska bestämma vidare på måndag... 
Ingen dum början på 2011!
För som K sa; 2010 var bara ett övningsår. Det är 2011 som gäller!!



GOD FORTSÄTTNING!!!

5 kommentarer:

  1. Låter väldigt bra och lovande start på årets första dag, önskar dig all lycka och god fortsättning!!
    Fast lite trist med strömavbrott just den kvällen...skönt att det inte blev längre än så iof.!
    Kram på dej!

    SvaraRadera
  2. hugan; Tror jag kommenterade hos dig nästan samtidigt som du var här :)!
    Har varit en sån där härligt slö dag, inser att det blir till att ta i lite imorgon, men det är då, ha, ha...
    Och det kändes väldigt roligt att få kontakt med K. Hon kommer nog och hälsar på framåt våren (har vi bestämt) och H är ledig (jobbar som datalärare) i veckan, så det passar ju bra att han kommer då.
    Ska bli riktigt roligt!!!

    Kramen tillbaka!!!

    SvaraRadera
  3. Låter som en fin början på det nya året.

    kramkram

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas du har rätt, 2011 måste fasen bli ett bra år!

    SvaraRadera
  5. Cattis; Helt klart.. Inser att det kommer bakslag, men på något sätt känns det som om det värsta nog är över nu...

    Kramen till dig!!

    *****************************

    Renée; Det SKA det!!! Superbra ska det bli ;)!!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!