Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

fredag 28 januari 2011

Dag 28..

Det är fredag..
Och jag gör ingentingen..
Precis som jag hade bestämt mig för igår.

Eller; ja, fick ju givetvis plocka lite här imorse.. Somliga är väl kanske lite påhittiga.. Nämner inga namn; men han är liten och söt och har stoooora fötter och är mattens lille skrutt...
(Ledtråd; det var inte Nalle som hittade på bus denna gången!!)

Har kommit fram till att jag sällan fattar dom beslut jag tar...
Och att avtryckarfingret kan vara lite väl snabbt ibland..
En nackdel vid vissa tillfällen.
Åtminstone om man sysslar med sin mobiltelefon..
Nåja; gjort är gjort och i bästa fall faller hela saken i glömska.
Eller ännu bättre; upptäcks inte alls...
(Till den det berör; Det är dumt att kolla sin "inkorg" på mobben; jo det är alldeles sant.. Urdumt är det!! Lovar!!!)


Nu ska här minsann gås ut och hämtas post.
Eller i bästa fall inte.
Men en tur ut till postlådan ska vi ta i gråvädret, vovvarna och jag.
Lite frisk luft är alldeles säkert jättebra när man har bestämt sig för att göra noll och intet en hel lång dag :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!