Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

lördag 15 januari 2011

Dag 15..

Och kan ni tänka er???
Det

Ovanligt va??
Men idag prioriteras lugn och ro!!!
Så lugnt det nu kan bli här...

Har lite funderingar kring huru och varföre idag..
Sånt kan kallas filosofiska funderingar har jag lärt mig ;)..
Så jag är alldeles filosofisk idag.
Annars är det ju i regel Nalle som är husets filosof...


Inser att jag har KUNSKAP, jag har FÖRMÅGA och framför allt har jag ju VILJA!
OM jag tänker efter är det ju så..
Så är det ju detta med målbilden...

Fast egentligen har jag väl den ganska klar för mig.
Egentligen!

Det jag undrar lite över är att jag kan få för mig att backa fastän jag vet med mig att jag både kan och vill och vet hur jag ska bete mig i vissa situationer och låter andra ta kommandot. Och så blir det alldeles åt helsike med saker och ting.
Bara för att jag inte kan (eller vågar eller orkar) stå på mig lite...


Men det är nog så här det är *L*...
Det är väl kanske inte alltid man orkar tjafsa om saker och ting..
Men i vissa sammanhang borde man kanske bortse från tröttheten och helt enkelt stå på sig ändå...
Äsch!! 
Jag är nog lite "ännavänd" idag...
Kanske inte bra att fundera för mycket?!

Nä! Stjälper i mig det sista kaffet (kallt; blärk) och traskar ut i snöet med vovvarna.
Antagligen fortsätter väl den stackars hjärnan att gå på högvarv... Av bara farten... Har nog alldeles fastnat i funderingar idag...
Kanske skulle passa på att reda ut världsproblemen när jag ändå håller på ;)???


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!