Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

lördag 29 januari 2011

Dag 29..

Lite trött idag.
Svårsovet när det..
..blåser runt knutarna.
Kan inte påstå att det är full
men jag (eller snarare mina leder) har något emot det här blåsandet.
Å andra sidan kanske det är bra att vara så där bombsäker på att man faktiskt lever. För det känner jag ju är alldeles säkert att jag gör idag :)...

Nä; denna dagen ska ägnas åt att läsa..
.. och fundera på varför den där hundpromenadservicen
.. inte fungerar.. H, var sjutton är du när det nu ÄR risigt väder?? Vi kom väl överens om att blåst och regn var dina dagar??? Eller minns jag så galet ;)???

Nåja; ut med Uffe och Nalle och sedan njuta av en eller ett par koppar
så överlever jag nog denna dagen också *skrattar*..

Lite klokord;

Glöm inte att träna minnet!
Kom ihåg att glömma.

(Äntligen  något jag är bra på!!!)

2 kommentarer:

  1. Hihi! Jag är oxå himla bra på att glömma!

    SvaraRadera
  2. Renée; Blir sååå glad när jag hittar "klokord" som jag faktiskt kan påstå att jag redan är en överdängare på att kunna *flinar*!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!