Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

fredag 14 januari 2011

Dag 14...

 Idag skulle min lilla UllaFrida ha fyllt åtta år..
Hon blev bara ett år nio månader och tre dagar...

Så för att slippa tänka för mycket har jag städat.


Och när man har släpat med blommor hit och dit blir det konstigt nog en del jord på golven också... Hur det nu kan gå till??
Nåja; det var rätt skönt att få eländet gjort!

Kallt har det varit idag... Och i vanlig ordning har pannan inte riktigt orkat med. 
Vad jag önskar att jag kunde hitta något bättre ställe att bo på!!
Vet att jag låter så förskräckligt gnällig, men jag fryyyyyser. Och det är inte bra för den däringa värken... För då får den liksom för sig att galoppera och då blir jag på dåligt humör. Enda fördelen ska väl vara att blir jag RIKTIGT argsint blir jag varm igen *asg*...

Och igårkväll blev jag tvärsur!!
På MP kan man skriva dagbok. Och välja om man vill att andra (typ vem som helst) ska få läsa dessa på en speciell sida. Hittade ett skitroligt inlägg om en katt. Skickade en kommentar till mannen som hade skrivit inlägget och konstaterade att där var det minsann hög igenkänningsfaktor... Svaret jag fick var detta;

Onödiga kommentarer är bara så himla onödigt tycker jag....
Haha, har du varit här så länge! Har du så svårt att hitta någon.....är det något fel på dig eller är du för kräsen....
Jag är tillbaka här efter ett förhållande, men skam den som ger sig

Vad hade ni tänkt???
Men det finns ju idioter till allt...
H tyckte att det var för dumt i alla fall!!
Medhåll är bra ;)! 


9 kommentarer:

  1. Rikspucko hade BertaStina tänkt..
    Vad är MP??

    o vem var lilla UllaFrida =(

    SvaraRadera
  2. BertaStina; Visst måste han vara det?? Rikspucko, he,he...
    MP = MötesPlatsen, dejtingsida...

    UllaFrida var en liten cavaliertik jag hade... Djupt sörjd och saknad...

    SvaraRadera
  3. =(.. vad hände? Varför blev hon inte äldre?

    SvaraRadera
  4. Jag blir stum... Hur tänker man då man skriver en sådan kommentar på ett sånt ställe. Det spelar väl ingen roll varför man inte hittat någon? Det har väl ingen annan rätt att döma dig för..

    Jag blir sååå trött....

    Hoppas du får en fin helg, kramkram

    SvaraRadera
  5. BertaStina; Cancer...........

    ********************

    Cattis; Jo, du! Och dom som skriver så har i regel varit med i flera år själva...
    Jag skrev faktiskt ett svar och meddelade att jag var otroligt kräsen eftersom det är min livskamrat jag söker :)... Men att HANS förhållande hade spruckit förvånar mig inte ett dugg... Men det kommenterade jag INTE i mitt svar till honom.

    Snöat igen, hoppas på regn så jag slipper skotta...
    I övrigt en lugn helg!! Skönt!!!

    Kramen!!

    SvaraRadera
  6. Den jävla skitcancern =(

    Den tog min Aghamore oxå.. det var så jäkla hemskt när man inte kunde hjälpa honom =(

    SvaraRadera
  7. BertaStina; Försökte med cellgifter och gud vet vad, men det gick inte... FAN vad jag saknar den lilla skruttan!!!!

    SvaraRadera
  8. mm.. BertaStina vet.

    vi åkte till uppsala (till SLU) en gång i veckan o prövade en behandling på Aghamore, men det gick inte =( tror det var en 6 gånger vi skulle åkt ner, men skiten spred sig så det var ingen idé att fullfölja behandlingen,, bara ha honom kvar så länge det gick.. o det var INTE lätt att leva med det.. o att ta ett beslut om NÄR det var dags.. Fy farao, jag mådde så dåligt. =(
    ibland flög jag upp mitt i natten o fick för mig att han höll på att dö..
    men han var så glad o tålmodig hela tiden.. därför var det så svårt att veta när det var dags att ta bort honom..
    Nä, usch..
    nu hoppas jag att Fajerpojken får vara frisk o bli Gammal..

    Tvi säger jag för sjukdomar..
    Vi gör en besvärjelse o skickar dom dit pepparn växer..

    Ha det..

    SvaraRadera
  9. BertaStina; Är 100% med på besvärjelsen!!! Må våra pälsklingar slippa sjukdomar!!!

    Ha det gott!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!