Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 4 januari 2011

Dag 4...

.. och fortsätter på "temat" datum, he, he...

Men konstaterar att jag inte är så imponerad av mig idag...
Har tydligen utveckat en plötslig allergi mot 


eller möjligen mot


Eller också drömde jag för lite och tänkte för stort..
Eller möjligen tvärtom...
(har lyssnat på Bo Kaspers senaste mest hela dan, bra är den!! "Ännu en dag"(då inget blir gjort))

Kan ju ha varit liiiiite av latdag också..


Men så illa kan det väl för sjutton inte vara???
Att jag skulle vara lat, menar jag??
(ibland har jag nog liiiite svårt att vara helt sanningsenlig, he, he)
Hmm; det kanske ÄR så illa...????????
 

Nåja; jag tar igen det imorgon...
Kanske.... *asg* 
 

4 kommentarer:

  1. "Plötslig"?!! Vadå "Plötslig". Allergisk mot snö var väl inget nytt??!! Gissa vem...

    SvaraRadera
  2. datumtemapå inläggen är väl inte så dumt? Snöallergi. tsss. tror jag utvecklar köldallergi snart. det är jag riktigt trött på!
    Inget fel i att vara lat om nu så är fallet?! Tycker jag är ganska slö de här dagarna också, antagligen mörkret som sätter sina spår..men nu har jag dammsugit, imorrn får det bli torkande av golv! hurra ;D

    SvaraRadera
  3. Bästaste Annacarin; Nä; inget nytt egentligen men lite mer akut när det visar sig att jag egentligen borde ha skottat gångar (det gjorde jag INTE; jag trampar gångar, jag ;)!)...

    ********************

    hugan; Bekvämt med nufferinlägg... Tankebesparande verksamhet, ha, ha..
    Hurrar för ditt torkande av golv imorgon och meddelar att jag nöjer mig med snabeldrakande... Och lite åkande till affären för det jag glömde i måndags. OM jag nu kommer ut härifrån förstås.. Det skulle komma mer snö inatt. *suckar djupt*

    Kram till dig och puss på nosen till Elsa!

    SvaraRadera
  4. du kan väl fundera några dagar om du är lat, eller bara helt enkelt tar hand om dig själv. ;)

    kramkram.... jag har oxå allergi, utslag.... m.m när det gäller snö och skottning och utomhusjobb och min jogging i snön och hundarnas uteblivna skogspromenader och ja, du vet....

    kramkram

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!