Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

lördag 22 januari 2011

Dag 22..

L har varit här! Härligt att träffa henne!! Avgjort en bästis!!
Och så har K, min nyfunna väninna på MP ringt! 
Det är konstigt att man kan känna sån samhörighet med människor man inte har träffat.. Men vi kom överens om att det inte var sista telefonsamtalet och träffas SKA vi!!

Och V hörde av sig ikväll igen... Lär bli maratonmailing igen :)..
Det är väl fasen att folk ska bo i Danmark? När dom nu är trevliga och roliga... Borde vara lag på att såna ska bo i grannskapet!! Mitt grannskap, alltså *flinar*...

En på det hela taget bra dag utan huvudvärk!!!
Spelar Sting och ska strax ut och halka med vovvarna och lägga på PF...
Skönt med en avslappnad och lugn dag så här mitt i kaoset...

Tror jag tar en lugn söndag också *skrattar* ..
Det var riktigt behagligt detta....

Allt har sin tid... osv...


2 kommentarer:

  1. Japp, allt har sin tid och då ska vi ha roligt under tiden....
    låter bra med skratt, mail och baratadetlugnt...

    känns som jag vill göra det idag med...
    kramkram

    SvaraRadera
  2. Cattis; Såna dagar gäller det att ta vara på! Har precis pratat med min kompis som var här igår, så dagen börjar bra! Även om jag är relativt trött :)... Men glad idag också... Och allt skrutt som man borde tänka på/ göra något åt kan faktiskt vänta tills imorgon... Behöver bara vara idag också!!!

    Var rädd om dig, vännen!!! Och ha en underbar söndag!
    Kramen!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!