Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

fredag 21 januari 2011

Dag 21..

En ganska händelselös fredag..
Haft ont i huvudet..
Ville åka till fd granne K; 
hon har fyllt år hela långa dagen, 
men vågade inte ge mig ut och köra...

Fick leta reda på mina
.. när jag skulle ge mig ut på hundpromenad.
Inte för att min framtid är så ljus. 
(V påstod nämligen häromdagen att min framtid var så ljus att jag borde bära solglasögon dygnet runt.)
Utan snarast för att solen behagade skina så in i vassen så att ögonen bara rann.. 
Sånt kan hända sig när man har dunderhuvudvärk.
En tårdrypande promenad blev det med andra ord...

Nåja; imorgon kommer kompis L och hälsar på en stund!! 
Jättekul!!! 
Vi har inte träffats sedan "Mellan-M" gifte sig... 
Och det är ju ett tag sedan :)!

Och så får jag väl ta mig samman och försöka få hyresvärden att göra något åt lilla badrumsfönstret... 
Anar att det kan blir diskussioner *suckar*...
Men det får bli morgondagens bekymmer...
Nu ska jag minsann ge upp och gå och lägga mig!
Det är sällsynt jobbigt att ha ont i skallen en hel lång dag!!!


2 kommentarer:

  1. fy sjutton för krångliga huven.. =(
    hoppas det gett med sig

    SvaraRadera
  2. BertaStina; jepp!!! Frisk som en någorlunda pigg nötkärna igen, he, he...
    Och vill fortfarande ha såna där häftiga näsdukar!! Var får man tag i såna???

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!